HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Ik weet niet waarom iedereen zo moeilijk doet over direct voor HFLE 2019 gaan hoor… tijdslijn blijft behouden, dus aug/sept stemmen, maar je krijgt net voor of net na jaareinde je HFLE 2019 voor het komende jaar 2019 i.p.v. voor het afgelopen jaar 2018…

In essentie dus HFLE 2018 maar we noemen hem HFLE 2019.

Een 2018 kan ook, maar dan toch echt wel met het naar voren trekken van de termijnen zoals ik eerder zei. Ik vind het principe van uitlevering 2018 HFLE terwijl 2018 ei zo na achter de rug is gewoon niet logisch.

5 likes

Volgens mij ondervang je dat wel… doordat je per laag jaar het systeem wisselt voorkom je dat er altijd het goedkoopste voorstel een voorsprong geeft het ene jaar en het andere jaar maak je dat wel mogelijk.

tjaaa. wat moet ik ervan vinden. ik zie ook geen problemen om nu al te werken aan een LE 2018 of 2019.
zolang het maar een STOWA is!! (en liefst met date)

10 likes

Kan perfect gevangen worden door minima in te stellen. Ik krijg huiverachtige gedachten van afwijkingen van 1S1V systemen die gelinkt zijn aan de prijs.

2 likes

Mee eens, verder wil goedkoper niet altijd slechter betekenen dus om dan een stem op het net iets duurder maar niet persé beter voorstel zwaarder te laten wegen snap ik niet zo.
Verder is het voor de beste man die de stemmen moet tellen ook meer werk natuurlijk :stuck_out_tongue:.

1 like
1 like

Klopt. Bij wijze van spreken kan een Patek Philippe HFLE met 1 stem winnen…

Wat ik al aan gaf, die Laco zou gezien het huidige budget kunnen. Maar als we voor 2019 gaan dan wil ik het als vele anderen hier een Stowa!

2 likes

Mocht het een Borealis worden, count me in!

Er wordt aan een voorstel gewerkt, maar even op laag pitje tot er duidelijkheid is over de planning van alles.

1 like

Uiteindelijk geeft hij enkel zijn mening.
Dat deze redelijk ongezouten is dat is bijzonder, maar blijft zijn mening uiteraard.

2 likes

En…daarna uitleveren uiteraard. :stuck_out_tongue_closed_eyes:
keep up the good work Johan, komt goed, :kissing_heart:

8 likes

Groepsgevoel en uitdragen van gemeenschappelijke waarden moet wel de essentie blijven van de HFLE! :slight_smile:

denk dat de meeste hier niet erg vinden in een jaar overslaan met HFLE. Er zijn genoeg horloges. geen HFLE, dan meer funds voor andere horloges. In mijn geval beter zelfs. Heb nu al een Klok-08 en Halios nog in de pijnlijn, dus eentje minder is niet zo erg. :smiley:

Ik snap er niets van. HFLE18 overslaan? In regels staat 15 augustus finaal voorstel, hier wordt 6 mei (of 5 juni, ik kan het berichtje niet meer vinden) gezegd… Laten we 6 mei aanhouden, dan hebben we nog slechts 3 weken om een voorstel in te dienen. Wanneer gaat de beslissing of de HFLE18 dan doorgaat of niet komen dan?

1 like

…door mensen die er - met alle respect - niet over gaan. Ik wacht geduldig op nieuw beleid. HFLE 18 of 19, ik vind het allebei prima.

1 like

Je zei dat je al lange tijd mee hebt gelezen in de HELE topics. Blijkbaar niet.

Bepaal jij dat dan ofzo? Dat 2018 er niet komt…

Ik niet, en ik ben zelfs bezig met een voorstel voor de HFLE 2018. Ik gooit het wel op de plank. Of niet. Wat maakt het nou helemaal uit? Relax! :alien:

4 likes

Alles in de discussie wat niets te maken heeft met de hfle 2018 maar weghalen? Of heeft het juist alles te maken met de hfle 2018… :thinking:
Oproep is in ieder geval om te stoppen met elkaar op deze wijze te bejegenen :roll_eyes:

12 likes

De discussie maakt wel duidelijk dat er zelfs naar zondebokken wordt gezocht als er geen hfle2018 komt, dan moet het wel een echt probleem zijn mocht hij komen te vervallen :stuck_out_tongue:.