HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Dive master is ook een mooie optie overigens, al denk jij daar vast anders over omdat je er al een hebt. :wink:

Ik vind ze zelf ook tof, maar de I.N.O.X net wat mooier :wink:

1 like

https://c.horloger-paris.com/49728-zoom/victorinox-inox-mostrador-preto-pulseira-autocolante-no-vidro-preto.jpg
Alleen een rare plaats voor de datum!!!

2 likes

Die is helaas door Victorinox uit productie genomen :persevere:

Ow, dat wist ik niet. :open_mouth:

Nieuw mailtje uit de deur gestuurd. Hopelijk morgen nieuwe designs vanuit Victorinox zelf ! In principe duurt aangepast produceren 60 dagen en het is een zĆ©Ć©r professionele organisatie met meer dan 130 jaar ervaringā€¦

9 likes

Spannend! Ik stem voor 37mm. Zeker met een dikke stalen kast meer dan groot genoeg. En alle recente hfleā€™s zijn groter dan 40mm geweest

2 likes

Cool! Met deze als keuze ben ik zeker van de partij!

Ben benieuwd waar we en met wat we uiteindelijk 2018 gaan weg tikken.

1 like

Nooit eerder met een HFLE meegedaan maar de Inox staat al langer op mijn netvlies, zeker als 37mm! Leuke beater/ alleskunner. :+1:

1 like

Je hoeft geen dwerg te zijn om de voorkeur te geven aan een normaal formaat horloge.

Ik denk zelfs dat dwergen over het algemeen nog best dikke polsen hebben.

1 like

Ik lees in je post dat jij kleiner dan 40 mm. ā€œeen normaal formaat horlogeā€ vind. Als we het over mannenhorloges uit de westerse wereld en in deze eeuw hebben dan denk ik niet dat je gelijk hebt. Ik heb geen zin en tijd om hier empirisch onderzoek naar te doen, maar ik denk dat je gemiddeld op 42-43 mm. uitkomt. Van de bekendere merken zijn alleen Nomos en Rolex relatief klein.

3 likes

Ik mag toch hopen dat de HFLE geen vrouwenhorloge wordt :flushed:

4 likes

nu nog een mooie kortingsprijs regelen :wink:

1 like

Dus genoeg keuze in dat formaat horloges. Dan mag er ook wel eens wat in kleiner dan 40mm komen toch? Er blijkt genoeg animo voor te zijn op het forum.

1 like

Dus 99% van onze vaders en opas droegen vrouwen horloges? De oversized horloges van het moment zijn een modegril en de mode trend is al gekeerd gezien de frequentere uitgave van sub 42mm horlogesā€¦zelfs breitling is aan het krimpen met hun nieuwe collectieā€¦

6 likes

Achter de schermen druk bezig :slight_smile:

1 like

Zoā€™n lange sladood met een twijgarmpje en bijbehorende pols met een klomp staal die hij nauwelijks omhoog krijgt om de tijd af te lezen ziet er ook niet uit, dan maar een dwerg met een zeemanā€™s arm.

Was getekend, Popeye the Sailordwarf.

3 likes

die 37mm valt wel onder de dames modellen op de victorinox websiteā€¦ en persoonlijk vind ik vanaf 40mm meer een herenmodelā€¦ trend of niet

:joy: :joy:
Wat een heerlijke onzin weer

1 like

Over 5 jaar zitten we op een gemiddelde maat van 38-40mm ipv 41-43mm. Misschien vind u dat te klein, nu vind ik het te groot. Zo blijft men lekker bezig:
Nescioā€¦ Gods doel is doelloosheid, het is alleen aan de mens dat niet bij voortduring te beseffen.

Gr. Van mijn terrasje in de zon
Ook veel zon en lekkere drankjes gewenst!

4 likes