HFLE 2019: Discussie en voorstellen

:+1:

2 likes

Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat een datejust 36mm een vrouwenhorloge is :thinking:.

Ja, het wordt aangeboden als vrouwenmodel, maar er is niks vrouwelijks aan dit model te zien. Paar leuke aanpassingen en hij is HFLE gereedā€¦ Het is gewoon de marketing van victorinox en de (nu toch wel afnemende) trend van grote horloges.

3 likes

Neeee, bij een Rolex werkt dat anders, die is altijd mannelijk :wink:

1 like

Hahahahaha!

Je bent een top gozer ! Maar denk niet dat jij genoeg leden warm krijgt voor 37mmā€¦? :wink:

1 like

Leuk modelā€¦ maar jammer dat deze niet in 40mm kan. Dan zou ik wel voor stemmen.
Alsā€¦ als 2018 door gaat.

1 like

Deze eeuw inderdaad niet. Maar de vorige eeuw meegenomen? Denk het wel.

Hij is vrij fors met 14mm. Als dat in een 40+mm kast komt ziet ie er nog groter uitā€¦ 37mm is prima te doen :slight_smile:

1 like

Maar 37mm voor een stoer model zoals deze gaat 'm vrees ik voor weinig mensen wordenā€¦ Dat een klassiek horloge tussen de 36 en 38mm ligt okĆ©, heel erg begrijpelijk, maar dit horloge mag graag voor een herenmodel groter dan 40mm zijn.

2 likes

Laten wij het eens zijn dat wij het oneens zijn :wink:

1 like

Mwah, 37mn en 14mm hoog? Lijkt me geen gezicht. Die lijkt me juist wat breedte nodig te hebben om een beetje in balans te blijven.

3 likes

Ik zal is kijken of ik m in real life ergens kan zienā€¦

1 like

Wat ook een optie isā€¦ Even een poll opzetten, of 43mm of 37mmā€¦ Het maakt mij niet veel uit, het lijkt mij al heel leuk om zoiets te organiseren!

5 likes

Zit nu in de trein naar Amsterdam, dus ik hoop dat ik met 1.5 uur een winkel heb gevonden (waar ze beide modellen hebben :joy:)

7 likes

Onderzoek in het veld, mooi zo :smile:

2 likes

Forumspirit :+1::smiley:

2 likes

@royke74 @septentrio

Heb geleerd om te werken als je wat wil hahaha :joy:

3 likes

We krijgen dus een poll voor
A HorlogeForum Lovely Edition (37 mm)
B HorlogeForum Lompe Edition (43 mm)

Dan ben ik benieuwd naar lug to lug van beide versies :innocent:

1 like

Hahahaha! Wat misschien ook kan, als het mag van de beheerders, een deel 37mm en een deel 43mmā€¦ Denk wel dat t niet volgens de reglementen is, maar het aanbod staatā€¦ @Jur ?

2 likes

Prima optie zo lijkt, de Pilot One had ook verschillende uitvoeringen zover ik begreep dus er moet iets mogelijk zijn. Afhankelijk van de verdeling kan het prijsvoordeel door in bulk in te kopen wel minder zijn.

1 like