HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Heiligeweg zit een juwelier met een victorinox collectie

1 like

Ah, thanks! Ik ben van plan de toeristische route te nemen, haha. Dus daar kom ik zeker langs!

1 like

Held!

1 like

Rijd nu Amsterdam binnen en tegelijkertijd heb ik de eerste designs vanuit Victorinox gekregen! Die houden jullie nog te goed van me!

4 likes

Aan de Oudezijds Achterburgwal zit van alles, maar weinig juweliers :wink:

3 likes

Schuin tegenover de seiko boutique richting kalverstraat :wink:

1 like

Hahahaha tell me about it :wink:

Begint pas leuk te worden rond een uur of 8
 's avonds :wink:

Door mijn ervaring op stage vind ik het echt super lullig om te passen zonder daadwerkelijk interesse te hebben in het horloge zelf
 Maar goed, angsten zijn er om te overwinnen :joy: dit is de 43mm! 37 hadden ze niet op voorraad, helaas.

5 likes

Beetje groot!

4 likes

Ik heb niet zulke grote polsen :wink:

1 like

Lug to lug is 55-56mm!

1 like

Dat ziet er niet echt appetijtelijk uit op jou pols. Het is ook een echte dikke jonge.

1 like

Kan ook aan mijn kinderlijke polsen liggen :wink:

2 likes

Kan helaas geen filmpje uploaden. Weet iemand de beste / snelste manier hoe dat wel kan?

Mocht je een youtube account hebben dan is dit de snelste weg. Gifjes worden wel ondersteund, dus als het een kort filmpje is kan je ook zo bewegende beelden posten.

Exact. Voor een dresser is dat wellicht een optie. Maar voor een horloge dat tougher is dan een G-Shock is 37mm gewoon achterlijk.

2 likes

Met wat gratis WiFi van de bijenkorf is t gelukt :wink:

3 likes

Hebben!!!

1 like

Helaas kunnen er geen secondewijzers en hour markers aangepast worden (minimale order van 500pcs). Dit is wat ik heb gekregen voor de 37MM. Eventueel HFLE18 is denk ik ook wel in oranje (of andere kleur) te krijgen

6 likes