HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Oh: levertijd is wanneer akkoord bevonden, 5 weken… Dan kan die nog mee op zomervakantie ook :wink:

3 likes

Oranje vloekt met de secondewijzer, als het opschrift al een kleur moet krijgen dan dezelfde kleur als de secondewijzer. Maar ik zou het gewoon deze kleur laten, niks meer aan doen. :sunglasses:

1 like

Inderdaad, ik vond oranje ook niet echt een strak plan, maar de optie is er wel :wink:

1 like

Ik heb een INOX gehad in 43 mm. Die vond ik echt te groot, hoewel ik toch flinke polsen heb. In 37 mm wil ik er wel voor tekenen. Alleen oranje, brrrrr… Doe mij maar een wat meer gedekte kleur.

2 likes

Dat oranje is puur omdat het een Nederlands forum is toch? Ander kleurtje proberen misschien, ook voor onze zuiderburen?

Of gewoon geen aanpassingen in kleur maar wat subtieler met tekst of op de achterkant.

2 likes

Inderdaad. Nu je het zegt, discrimineer ik een beetje nu. Excuus. We kunnen het ‘gewoon’ rood maken in dezelfde rood als wat er nu op de wijzerplaat staat, want we hebben beiden rood in onze vlaggen :wink:

2 likes

Altijd dat oranje gedoe. Laten we er ook gelijk een kroontje opzetten & tulpen onderaan. Verpakt in een pak boerenkoolstamppot…

14 likes

Dat is mijn punt ook :wink:

1 like

Of de tekst in drie talen… :wink:

1 like

Ja want Limited Edition gaan ze daar niet begrijpen…

1 like

Beperkte oplage wel, wil ik als taalnazi met Vlaams bloed graag opmerken. Als dat nou eens op de HFBO kwam te staan.:face_with_monocle::blush:

6 likes

Kijk, nu komen de goede voorstellen los. :joy:

1 like

Super dat je alles zo snel hebt uitgezocht!

1 like

Aha, dat is dus de verklaring, een nep Amsterdammer. :scream::wink:

1 like

Mijn grootouders jochie, mijn grootouders. Zo heb ik Amsterdamse humor en Vlaams gemoed.

4 likes

Sorry Papa. :blush:
Maar bloed kruipt…:stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Welk uurwerkje zit erin? Ronda of mechanisch?

1 like

De 37 mm heeft nog een voordeel: geen op half 5 bungelende datum. :sunglasses:

3 likes

Ronda

Als men voor het dames model wil gaan heeft mijn vrouw wellicht interesse.

1 like