HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Cal. 715, als het dezelfde is als in de 43 mm. Deze is 11 1/2 ‘’’, dus het zou ook in een 37mm kast moeten passen.

Beiden hebben t 715 uurwerk.

1 like

Wat is de lug to lug van deze?

1 like

Ik denk niet dat een roze plaat met diamantjes veel stemmen zal krijgen. Als je dat toch graag wil hebben; doe een voorstel.

Van de 37 weet ik helaas niet. Ik stuur wel ff een mailtje :wink:

1 like

Wederom… hebben!!!

1 like

Hahah! Ik hoop het zo!

Idd.

De inox stond al op de nog aan te schaffen lijst.
Als het via deze weg in gelimiteerde horloge forum kan gaan gebeuren dan is het nog veel gaver. (En als ik mijn geliefde nummer erop kan krijgen is het echt te gaaf)

Dus… ja ik hoop het ook…

1 like

Ikzelf zou de 43mm wel willen hebben, misschien inderdaad beiden maten proberen te krijgen.

Ik zou ook voorstellen de tekst op de wijzerplaat niet in het oranje te doen maar neem dan bijvoorbeeld de kleur van het HF logo, net als de Secondenwijzer dus :grin:

1 like

de 37mm is voor dames en de grotere voor heren. dus de 37mm in elke combi is alsnog het dames model.
daarnaast gaat de stoerheid er vanaf … de inox hoort bulky te zijn…

1 like

Ja, net zoals een 37mm Deepsea

1 like

Waar is de gender neutraal poitie. :joy:

2 likes

55mm lug to lug is gewoon clownesk. Of dragen alle ‘echte mannen’ hier ook allemaal clownsschoenen? Groot is namelijk ‘stoer.’

7 likes

Waarom is er dan geen een in een normaal 40mm formaat ofzo?

1 like

25 stuks 37mm 50 stuks 43mm maken dan? :wink:

Doen!

Nummer 28 graag in 43mm

1 like

Misschien moet het 37mm dames verhaal nog 7 keer opnieuw aangebracht worden, kwestie van een punt te maken :confounded:

Goed, voor mij de 37 met eendert welk nummer graag :slight_smile:

2 likes

Of een poll, zoals eerder is geopperd.

2 likes

Ik heb er geen problemen mee om de poll te openen, maar als van de moderators groen licht wordt gegeven (nog niet gebeurd) om 2 maten te leveren, is dat alleen maar mooi, toch?

Is er al duidelijkheid of de 2018 überhaupt door gaat?
Ik heb de eerste render van borealis maar zou handig zijn om te weten wat de planning is.

1 like