HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Neem aan dat ie wel doorgaat. Er kan binnen 2 maanden een nieuwe limited (als het gekozen wordt) om de pols. Zou niet begrijpen waarom t dan overgeslagen wordt. De problemen van EMG zouden niet op de andere ideeën afgerekend moeten worden

6 likes

Dan kunnen we dat toch dan doen en meegaan met de mode😘

Toevallig heb ik daar wél empirisch onderzoek naar gedaan (op basis van Chrono24 data voor mechanische herenhorloges), en je hebt ruwweg gelijk:

image

Best aardig om te zien hoe het zich door de tijd heen ontwikkelde voor verschillende diameters:

imageimageimageimage

Maar goed, dit zegt natuurlijk allemaal niets over de persoonlijke voorkeuren.

20 likes

Des te meer over modeverschijnselen, een tribal aarschgewei anyone?

3 likes

1 like

Hats, lug to lug length is 45mm! Eindelijk wat duidelijkheid. De 37mm zal ook wat groter uitvallen omdat de crownguards en kroon vrij fors zijn.

Prijs voor 37mm is bekend :blush::blush::blush::blush:

1 like

2x de helft :fire:

3 likes

Ik waardeer het initiatief ten zeerste en al het werk dat er in gaat.

Als het de carbon versie was had ik direct toegehapt, daar zit ik al een tijdje op te zinspelen :wink:

1 like

Zeker :blush::blush::blush:.

2 likes

Met de stalen is toch ook niets mis :wink:

Zeker niet, maar ik wilde eens een klokje met carbon kast proberen, en de Victorinox stond hoog op mijn lijstje.

Zouden ze er niet ééntje tussen kunnen doen, voor mij…

1 like

Maar viel het mee?

1 like

Onder retail :). Wwl jammer dat er nog 21% btw (lees invoer) bijkomt, anders kwam die rond de 399…

Ja leuk! Meteen met wat swarovski op wijzerplaat enzo :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Uit welke ( openbare ) bron komt dit ?

Toevallig heb ik onderstaand bericht voorbij zien komen in het Kickstarter project van het Alpinerx horloge. Of het waar is, dat weet ik natuurlijk niet. In dit bericht wordt aangegeven dat Victorinox een mogelijkheid heeft om vanuit Duitsland te versturen.

1 like

Nieuw met rode tekst.

9 likes

Ik zal eens mailen. Thanks voor het doorgeven!

1 like

I love fast replies :heart: