HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Ik zag dat een ander het gedaan had… via de moderator… ik heb meteen FF mailtje gedaan.
Tadaa

1 like

Inderdaad, ik zag Jurk ook al langskomen :smile:

3 likes

Zeker ik ben heel blij met mijn nieuwe Jurk!
Vandaag zomerjurk.

2 likes

Is het een optie om het datumvenster van de 43mm. te verplaatsen naar 3 uur? Is mooier en geeft toch iets extra’s/anders ten opzichte van het standaardmodel.

1 like

Ik vind de kleurstelling mooi, maar jongens, dit is écht geen mannenhorloge. Volgens mij zijn jullie verblind door de hype die hier de laatste tijd rondzweeft rond kleine diameters.

4 likes

Helaas is dat nirt mogelijk, of we moeten 500 stuks afnemen.

Als het van de mods mag wil ik 37 en 43 mm beschikbaar stellen.

@sirksael Je hebt helemaal gelijk en ik snap ook waarom ze zo behulpzaam zijn :sunglasses:
Victorinox heeft nog nooit 50 inox dames-horloges in één keer verkocht :joy:

2 likes

Ik kan
25 stuks 37mm beschikbaar stellen
50 stuks 43mm beschikbaar stellen.

Allebei genummerd op diameter (dus 00/25 en 00/50)

Beide zelfde design, enige wat verschilt is dat bij de 43mm een datumfunctie tot zijn beschikking heeft.

4 likes

Goed bezig @Deniz👍

1 like

PRIJZEN ZIJN BEKEND

Victorinox kan beide modellen, met invoerkosten et cetera (dus onder de streep!!) voor €459,95 EURO leveren!

Ik zou nog kunnen informeren voor extra goodies, zoals bijvoorbeeld een HFLE pocket knife, om het totaalplaatje nog mooier te maken!

13 likes

Jeetje. Ik ben om en ja hebben!

Gezien de getallen verkies ik het grote model… mijn wenselijk getalletje zit boven de 25.

Ik hoop dat deze doorgaat jongens.
Zo niet, bestel ik uit frustratie een mooie inox.

Maar speciaal gelimiteerd voor ons is wel en kers op de inox taart voor mij.

1 like

Ja, ik ben ook al klaar om geld over te maken! Met een beetje geluk geleverd vòòr m’n EMG :slight_smile:

3 likes

Haha idd, heb mijn ING al open staan!

1 like

Mooie woorden :bowing_man:‍♂️

Wat niet vergeten moet worden is dat ook andere designs net zo veel recht hebben om in productie genomen te worden!

Worden ‘verkiezingen’ eerder uitgeschreven of niet?

2 likes

Ter vergelijking met een horloge dat velen wel kennen: De SARB017 alpinist heeft een kast van 39 mm en een L2L van 47 mm.

Beetje onderzoek gedaan:
De 43 mm kastdiameter heeft een lug-to-lug van 53 mm (fors) en een bandaanzet van 20 mm.

Een kastdiameter van 43 mm kan ik wel hebben. Maar een L2L van 53 mm is ben ik bang net wat te fors voor mijn iele polsjes.

Maar misschien valt het ook wel mee. Toen ik mijn SRP561 kocht (45 mm met 51 mm L2L) was ik ook bang dat ik er een rode neus, flapschoenen en een plastic bloemetje waar mee ik water kan spuiten bij zou moeten kopen. Maar dat viel mee.

2 likes

Bedankt voor het onderzoek! Wordt gewaardeerd!

Als ik de rubberen banden mag geloven, was de lug width echter 21mm! (Niet dat t veel uitmaakt, maar mag genoemd worden hahaha)

Ik vond dat de 43 voor mij een ‘net wel, net niet’ gevalletje was. Voor veel forumleden zal het net wel zijn, en voor een ander deel net niet. Daarom opper ik voor 25x 37mm en 50x 43mm.

Even voor de goede orde: Wat krijg je nou in theorie voor 459 euro? Een volledig standaard inox met alleen een limited edition opdruk en nummering? Gezien het feit dat je hetzelfde horloge voor 390 thuisbezorgd kan hebben lijkt mij dat op zich niet zo heel spannend, tenzij je voor dat geld de stalen band krijgt, de titanium versie ontvangt of er een enorme goodiebag bij zit.

4 likes

Geniaal! :innocent:
Heb even niet opgelet, en in record tempo 400 antwoorden doorgenomen.
Dan bekijk je alleen de plaatjes, en het merendeel was afschuwelijk.
Wacht het verder wel weer even af.

3 likes

Ik vind het verschil erg klein wat je benoemd. In mijn optiek is dat beetje extra geld een gelimiteerde versie wel waard.
Stukje emotie/gevoel/beleving.

Maar goed, er zullen altijd voor en tegenstanders zijn.
Ik ga het wel zien of deze het gaat worden. Ik hoop het iig van harte.

1 like