HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Mijn zegen heb je :grin:

1 like

My 2 cts over de Victorinox. De grote is voor mij te groot & heeft ook een lelijke plaatsing van de datum. Met de 37cm heb ik geen probleem. Beiden zijn regelmatig met een substantiële korting te koop. De wijzerplaat van de 37mm vind ik mooi zoals hij is, daar iets aan wijzigen om het een HFLE te maken, zou best eens een verschlimmbesserung kunnen worden. Resumerend, als ik eens een goed geprijsde 37mm tegen komt, d.w.z. onder de €350, goede kans dat hij er dan komt. Maar als HFLE wordt hij het niet voor mij.

P.S. Een 40mm uitvoering zonder datum, dat zou geweldig zijn! :wink: Hint, hint :pray:

Dit lijkt mij erg lastig. Iedereen heeft een persoonlijke voorkeur. Als hij ervoor zorgt dat ze een 40mm model maken, zijn er altijd weer mensen die 40mm te groot of te klein vinden.

De 37mm Victorinox lijkt mij erg gaaf. Als dat doorgaat doe ik zeker mee dit jaar (voor het eerst). :+1:

That’s the spirit!

2 likes

En dan hou je nog 70 cent over!

1 like

Er staat in de beschrijving dat hij alleen spatwaterdicht is (50m). :joy:

Sukkels…

1 like

De Victorinox INOX is dus toch een dresswatch… nooit gedacht. :face_with_raised_eyebrow::roll_eyes::joy:

1 like

Slecht gekopieerd dan, bij Victorinox zelf staat 200m: :grin:
https://www.victorinox.com/global/en/Products/Watches/Womens-Watches/I-N-O-X-V/p/241768

1 like

€ 5,70…vergeet de nieuwsbrief coupon niet :wink:

Geen kortingscode op sale artikelen volgens mij…

1 like

…correct zie ik ook net…my bad…me puntmuts op en in de hoek staan :wink:

1 like

Our bad, ik had via de ING rentepuntenwinkel een kortingscode van 10 euro… no go :roll_eyes:

1 like

Super gaaf!! Ik wacht nog heel even. Als het hier niet doorgaat koop ik de titanium versie met blauwe wijzer.

1 like

@Vigorelli

Krijg ik je toestemming om met het Stowa design aan de slag te gaan. Desnoods samen?

Ik hekel een overloos gezwets omtrent details. Vooral van mensen die een mening hebben, maar anderen het werk laten doen. Hulde voor de initatiefnemers!

Likes voor een HFLE 2019 in het prille 2019! :smile:

10 likes

Wat zou het HF zijn zonder oeverloos gezwets over details? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind de 37mm INOX best een cool idee. Laten we echter niet te hard van stapel lopen: we weten vooralsnog niet eens of de HFLE2018 door mag gaan. Als dat zo is, volgt er nog een stemronde en komen er vast nog meer coole voorstellen (…zoals een Aevig Thor bijvoorbeeld :wink:)

2 likes

Is er al een tipje van een sluier?:smiley:

1 like

http://images.slideplayer.nl/33/10221235/slides/slide_9.jpg

1 like

3 jaar internationale garantie!

2 likes

Klinkt als GAAF! Ik ben benieuwd!

3 likes