Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

Ik ben een grote 3133 fan en heb ook een hele zwik horloges met dat uurwerk. Maar dit uurwerk ja alweer jaren uit productke en niet goed meer te krijgen.

2 likes

Nieuw HFLE logo en jewels (alhoewel ik geloof dat dat er dan toch weer 21 dienen te zijn…)

8 likes

Ik heb nog nooit gereageerd in een hfle topic, maar ga dat nu wel ff één keer doen.

Wat een afgezaagd logo zeg. Bedenk zelf eens iets origineels zeg.

Zo, dat wou ik ff zeggen.

horloge op zich wel mooi overigens

10 likes

Mooie, misschien ook eens zwarte tachymeter proberen ?

2 likes

Doe dat nou niet. Het wordt strikt genomen toch al een plakmerkhorloge (tenzij je - wat mij betreft veruit de beste optie - het Seagull logo mag gebruiken), leg het er dan niet extra dik bovenop.

4 likes

Wat een pracht!

1 like

Het is ineens heel stil hier… Is het ontwerp definitef?

1 like

Nops, maar druk met andere dingen!

Volledig rode secondewijzer, is dat een idee?

1 like

Andere pushers, zoals we die aantreffen op de grote ingenieur van IWC.

1 like

Maar mijn mening een zeer goed idee👌

1 like

Het verbaast mij toch dat op een forum waar altijd zo laatdunkend wordt gedaan over hommages en replica’s een recht op en neer gejat Heuer logo OK wordt gevonden. Komt op mij over als het liefdeskind van een Heuer replica en de marketing manager van bauhaus.

Wellicht een idee, in navolging van de logo-loze fliegers, om gewoon geen logo te doen? Of inderdaad het oorspronkelijke Seagull sterretje, dat wil ook nog wel, zoals @JackW suggereert.

5 likes

Nops gebruiken standaard kast om kosten te drukken.

1 like

Sterile dial… ook aan gedacht maar ziet er wel heel kaal uit!

Deze dan maar ? Met rode seconde wijzer en zwart bandje :wink:

2 likes

De functie van de chrononaald is nauwkeurig de verstreken seconden weergeven,dat lukt niet met die rare punt erop

2 likes

Ik vind ook de cijfers 1000 tot 400 op de tachyschaal bijzonder nutteloos. Als je 1000 km/uur gaat, heb je geen tijd om te kijken waar je kan afdrukken om de tijd te meten waarin je een km aflegt. Sowieso, op land 1000 km/u… of 500… dat doen er niet veel.

Ik zou vanaf 400 of 350 beginnen en het woord tachymeter (tachmetre) erin zetten ofzo. Anders houdt je een lege plek open en dat staat ook raar. Of zet daar dan HFLE 2017 en houdt de wijzerplaat schoon. Lijkt mij een leuk detail en iets aparts hebben dat een ander horloge niet heeft.

3 likes

Zijn er dan serieus mensen op HF die de tachyschaal gebruiken?

1 like

Dus omdat je het niet gebruikt, maakt het niet uit. Zullen we anders allemaal een Casio gaan dragen,… :wink:

1 like

Gebruik jij het wel dan?

1 like