Hodinkee maar dan in Nederland

Jullie zullen het vast gemist hebben maar inmiddels is een Nederlandse spin off van Hondinkee verschenen, op YouTube welteverstaan.

Kijk en geniet :wink: :

Overigens is onderstaande wel van toepassing


7 likes

Ah, je bedoelt @anon50762135EV

1 like

Leuk om te zien dat ze over horloges praten maar ik ben bang dat het Ă©Ă©n grote rolex show gaat worden met subs en daytonas. En niet zoals bij talking watches met philippe dufour, pateks, lange, fp journe en andere extreme horloges.

Leuk en stijlvol gefilmd, en er zijn ook genoeg mooie horlogeverhalen te vinden in Nederland. De gouden Datejust van Rene van de Gijp, de Daytona van Humberto Tan. Of de AP Royal Oak van Frank Masmeijer, ben benieuwd waar hij die van heeft gekocht? ;-). Zolang het maar niet elke keer een “ik ben succesvol en uniek dus heb een Submariner uit m’n geboortejaar gekocht” verhaal wordt. Dus ben benieuwd naar de volgende aflevering.

1 like

Als het om fraaie horloges gaat, ben ik al snel enthousiast. Mooi gefilmd en voor een eerste aflevering een goede aftrap. Explorer en GMT-Master mogen ze me altijd voor wakker maken. De laatste dan wel met Coke bezel. Op naar de volgende aflevering!

1 like

leuk !
meer vintage is alleen maar goed

1 like