Hoe bewaar jij jouw horloge als je op reis bent?

Omega Travel Cases

Kopie van Oakley Watch Vault

1 like

Deed ik eerst ook altijd, maar man, dat gezeul met die afzuigkap… :wink:

19 likes

Kijk dit is mooi spul. Zit er zelf ook aan te denken om ze hier in te doen ipv een horlogedoos, heb ik er wel gelijk 4 nodig :slight_smile: :ok_hand:t2:

2 likes

TK: zwart leren Wolf Blake single watch roll 529080 :wink:

Kijk nou eens wat komt bovendrijven.

enkele opties. In het lichtblauwe.

Thuis in een grote horlogedoos met twee etages van stackers. Niets bijzonders. En eentje op mijn nachtkastje.

Op reis om de pols of op mijn nachtkastje. Ik heb eens zo’n oud cameratasje gebruikt om het in te steken. Zo’n klein ding van een compactcamera.

Niks speciaals dus.

Nee dat kan inderdaad echt niet

4 likes

:joy: :+1:

1 like

bomb proof (not really) ma je kan er wel op staan
–>monsterwatches <–

1 like

Ik gebruik deze. Werkt perfect. Zo kan ik ze meenemen en foto’s maken op het strand.

20 likes

Deze heb ik ook. Kun je er eventueel twee in kwijt. Dan heb je er drie mee op reis.

Soms leg ik mijn Tudor op een andere plek dan in mijn kist, als ik wegga en dat horloge niet meegaat.

Zo’n kist op het nachtkastje zien ongenodigden niet over het hoofd.

Ben ook wel benieuwd waar mensen de horloges laten die ze niet meenemen. Heb ooit gelezen dat iemand een Rolex in het stofvangding van de droger deed.

1 like

Op weilanden moet je oppassen, dat gras kan gemene krassen op de caseback veroorzaken.

5 likes

Ik heb er hier ook twee van. Geweldig spul. Gaat de Omega of Rolex gewoon in!

G-Shock gaat ook altijd mee op vakantie. Die mag in de toilettas.

1 like

Wat een collectie zeg :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Nog niets vergeleken bij die van jou. Maar langzaam kom ik er wel.

Alle horloges gaan in de kluis, behalve de keuze van de dag, elke ochtend als ik naar werk vertrek. Op vakantie gaat alleen de beater mee.

Evt nog een TH service etui of een travel box, die inbegrepen zat bij mijn Zenith el Primero, tot de beschikking.

Persoonlijk vind ik een watch roll erg handig op reis. Niet zo stoot bestendig als zo’n hardcase dus mooi in de handbagage mee :+1:t2:

Mooie collectie!

Waar heb jij de Nato strap gehaald? Ik heb voor mijn Seamaster een goedkoop ogend alternatief…

Ook twijfel ik nog steeds in mijn Seamaster om te ruilen voor het nieuwe exemplaar. :thinking:

2 likes

Hahaha moest ik ook gelijk aan denken :joy:

1 like