Hoe pm sturen als je net aangemeld bent

Hoi,
Ben nieuw in het forum en zag in het verkooptopic een interessante aanbieding.
Nu zou ik een bericht moeten sturen aan de verkoper, maar hoe kan ik deze persoon contacteren?

Volgens mij kan dat niet direct. Moet je even wat actief zijn op het forum
Hack-tip: tag het betreffende lid hier even (@ en dan zijn naam) dan neemt hij vast met jou contact op.

1 like

Thx
dan zal ik eens proberen.
@Dannyvanc
Kan je hier eens op reageren. Ik ben misschien geinteresseerd in je Seiko 5.

4 likes

Komt vast goed :+1:

Hetzelfde probleem, kan kennelijk (nog) geen PM sturen.
Daarom maar op deze manier proberen: @Mies1 wil je mij aub een PM sturen? Dank!

1 like

Opgelost :+1:
Dank @Mies1!

2 likes

Hetzelfde probleem. @bvloon had je mijn topic nog gezien? Kan je me een berichtje doen :slight_smile:

@Bert1

1 like

@Zwijn

Een beetje context kan geen kwaad denk ik.

2 likes

@Njitram rustig :joy:

2 likes

Pb

1 like

@Rocky86 ik zou graag in contact komen over jouw aangeboden submarine! Ben net nieuw op Forum, zou je mij een berichtje kunnen sturen?

Done :white_check_mark:

1 like

Hi Bert1. Ik heb een maand geleden op een aanbieding gereageerd van een Ebel calibre 83. Ik heb wel eenmaal een antwoord ontvangen waarin je zei dat je niet kon controleren of het caliber werkte maar dat de verkoper had gezegd dat dat het geval was. Ik ben nog steeds geintereseerd. kan je me vertellen hoe we verder gaan vanaf hier? Mvg, Peter

1 like

@Bert1 zie het berichtje van @Zwijn :v:t3:

1 like

@Roelson zou je even contact met mij willen opnemen?

Ik heb je een bericht gestuurd met uitleg hoe te antwoorden op een pb

Hoi allemaal,

Nieuw lid hier! Ik wilde eigenlijk een nieuw topic aanmaken om me even netjes voor te stellen, maar ik zie nergens een button ‘nieuw topic’ staan. Ik weet niet of dat ik onhandig ben, of het met iets anders te maken heeft. Als iemand mij op weg kan helpen graag!

Daarnaast zou ik graag in contact willen komen met @koetsjh. @koetsjh , kan je mij een bericht sturen?

1 like

1 like

Bedankt Eddie, ik ben er inmiddels achter hoor. Voor nieuwelingen na mij:

Als je je net aanmeld heb je nog geen rechten om een lid een PM te sturen en kan je ook nog geen topics aanmaken. Als je even op het forum actief bent en wat rondsnuffelt krijg je de melding:

Hallo. We zien dat je aan het lezen bent geweest, wat fantastisch is, dus we hebben je een hoger vertrouwensniveau! gegeven

We zijn erg blij dat je tijd met ons doorbrengt en we zouden graag meer over je willen weten. Neem even de tijd om je profiel in te vullen, of start een nieuw topic .

Vanaf dan ben je ‘Trustlevel 1’ en kan je topics openen.

2 likes