Horloge advies geapprecieerd!

Weet ik, helaas krijg ik niet zo rap een kleurtje😅

Ook een mooi model!

Niet echt mijn ding maar toch bedankt!

1 like

Jazzmaster thinline auto (diverse kleurstellingen)

Komt neer op je Hamilton budget, maar Zwitsers uurwerk voor een leuke prijs, 39mm dus moet wel staan op je pols. Daarnaast vrij uniek en op vrijwel alle kleding toepasbaar

Of kijk eens naar deze: Sinn 556i (maart 2021)

Ik vind de Presage Sharp Edge ook eigenlijk het mooist in wit. Zie ik mezelf ook nog wel 'n keer kopen. Maar goed, ik ben dan ook al 'n ouwe l#l… :wink:

1 like

Deze?

5 likes

De smiths. Prs 25 geloof ik. Die wil je. Die zoek je.

Die kun je altijd dragen.

Hé, dat vind ik wellicht ook interessant.

Heb je daar toevallig een linkje van? Misschien dat ik er overheen kijk, maar ik vind er geen verkooptopic van.

1 like

Een Seiko uit de SZSB serie wellicht wat te ouwelijk voor je?
Zitten rond de €500, iets kleiner dan je presage en in diverse kleuren.
Bijv SZSB014 zwart/gouden wijzers, SZSB012 zwart/zilveren wijzers.

Wat ik er persoonlijk erg mooi aan vind is het licht gebolde glaasje. Daardoor lijkt de wijzerplaat groter dan hij is.

1 like

Die ik met bijna alle kleuren en kledingstijlen kan dragen. Dan ben je toch al klaar met de Gentleman??

“Je hebt toch al een horloge?” :rofl:

Er moet gewoon een horloge gekocht worden, man! :wink:

1 like

Ter inspiratie zou ik ook zekere even de vintage pagina op het forum checken!

Ik heb zelf ook een kleinere pols (16,5cm) en het is daarom altijd een beetje zoeken naar een goede maat. Vintage horloges zijn daarbij altijd wat kleiner dan de huidige trends - 32-38mm diameter is normaal. Er prachtige horloges te vinden voor een redelijke prijs. Zeker als je een beetje zichtbare geschiedenis (sommige zouden het schade kunnen noemen) kan waarderen!

1 like

Dat is prima, echter wat hij zoekt is al gevonden, denk ik!

Het enige horloge dat TS nodig heeft, zeg maar? Voor mij bestaat dat niet. Blijf toch altijd rondkijken. Maar wie weet voor TS…?

@Piedro is nog niet lang genoeg lid om een verkoopstopic te posten maar zijn Serica staat op 2dehands te koop.

2 likes

Bedankt voor alle aanbevelingen!

1 like

Goed gespot :p, staat daar inderdaad al tijdje.

1 like

Ik had dit topic even gemist, maar wilde voor toekomstige lezers deze tip nog even achter laten:

De Archimede Klassik 200. Zelfde formaat als hun Pilot 39, dus 39mm kast, 45mm Lug to Lug. Wel iets dikker dan de Pilot wegens het bolle glas, 10,8mm.

Maar dan heb je een 200m WR horloge met ETA movement, geharde stalen kast, dus krasvrij, lume en bol saffier.

Voor 920 ballen ploft ie op je mat. Ik vind het een solide optie. Ook in signaalblauw.

Hoppakee.

4 likes