Horloge advies geapprecieerd!

Hamilton Intra Matric is denk ik een goede optie voor je! Longines Legend Diver 36mm misschien ook een mooie optie, maar dan moet je een van je andere horloges verkopen om er qua budget bij te komen.

Sinn 556a en Damasko DC30 zijn toffe allround horloges.

Verder heb je nog een zooi badass fliegers die allround zijn zoals die van Stowa, Archimedes, Smiths.

Seiko alpinist sarb017 met 38mm zou je goed staan. Tussen 450-500€.

1 like

Junghans
Meistersinger
Longines

Helaas ben ik niet zo voor de kleur groen en kan ik deze nergens eens passen voor ik hem koop!

Duidelijker :slight_smile: . Wil je per se nieuw? Er staan voor onder de 1.000 ook wel wat leuke dingen in het blauwe deel van het forum. Geen van de advertenties zijn van mij overigens :slight_smile: .

In de categorie veel voor weinig:

En deze is ook leuk (staat niet verkeerd bij een net pak :smiley:) :

In de categorie veilige(re) keuze:

Of iets heel anders:

Met deze prijzen kun je lekker combineren voor 1.000 euro.

3 likes

Wat vinden jullie van dit model?
Heeft zo net dat iets extra over bijvoorbeeld de sin556.
De Seiko presage sharp edged spb203j1

2 likes

Lijkt die niet heel veel op wat je al hebt?

Een Nomos club 36!

Weer wat anders dan je hebt:

  • Duitser
  • Witte plaat
  • Small seconds
  • Handwinder

En goed voor de kleine pols en breed inzetbaar :+1:

8 likes

Als je tegen de gapende kloof tussen band en kast kunt, ja, ik vind dat net de dooddoener bij deze voor de rest zeer mooie Nomos

3 likes

Hamilton Khaki Field mechanic. 38mm met grote lugs waardoor ie niet te klein valt ennnn je kunt er minimaal drie kopen met je korting.

Daarover gesproken, een ieder zal hier ook geïnteresseerd zijn in een 20% korting :grimacing: Hoe doe je dat?

2 likes

Of de nieuwe versie in het zwart :heart_eyes:

Zijn inderdaad mooie horloges maar vind de plaat van de 556 net iets te flets naar mijn mening.

Ja, schitterend horloge! Vind ik een stuk mooier dan de Sinn!

Ligt net wat boven mijn prijsbereik, de Orient wil ik wel verkopen maar de andere 2 niet

Welke?

Die Seiko Pressage in je opening post op staal met blauwe wijzerplaat. Volgens mij wordt blauw -> zwart en niet heel veel meer, of zie ik dat verkeerd?

Vind ik wel een mooie aanrader, alleen ben ik bang dat wit niet zo goed bij alles past of dat ik iets te jong ben hiervoor.

Wat is uw mening hierover tegenover zwart?

Vind deze helaas iets te druk en via een vriend waarbij zijn vader aandeelhouder is bij de verkoper.

1 like

Is er ook een minder drukke khaki field auto?