Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Autopoetser!!

1 like

Spuiter.

Zullen we het maar gewoon op verkoper houden in dit geval

Die gouden Rolex is alleen weggelegd voor de Mercedes en BMW verkopers onder ons :wink:

Of de occasion verkopers bij Harry of Ali’s autopaleis :smile:

4 likes

Toen ik mijn eerste autootje ging halen een tiendehands Hyundai had de verkopen een gouden incl ban zenith om 🥴

Kan ook :red_car::red_car::oncoming_automobile::blue_car:

1 like

Een jong ventje van het platteland gaat solliciteren in de stad en wordt aangenomen als verkoper.
Na zijn eerste werkdag komt zijn manager vragen: “En? Heb je veel klanten gehad?”
“Eentje”, antwoordt de knul.
“Eentje?” zegt de manager verbaasd. De meeste verkopers zitten aan twintig tot dertig verkopen per dag. Voor hoeveel heb je verkocht dan?
“Voor 589.431,27 euro”, zegt het ventje.
De ogen van de manager rollen van verbazing bijna de grond op.
“Wat heb je die klant in godsnaam verkocht dan?”
“Wel,” zegt hij, "eerst verkocht ik hem een klein vishaakje, daarna een middelgrote vishaak en als laatste een grote vishaak. Toen heb ik de man een complete visuitrusting verkocht. Toen vroeg ik de man waar hij wilde gaan vissen. De man antwoordde: “Bij zee”.
Ik heb toen voorgesteld of een klein bootje niet handig zou zijn voor op zee. Dus verkocht ik hem een boot en bijhorende trailer. Toen de man zei dat zijn klein autootje dat niet zou kunnen trekken heb ik hem in één moeite door ook een 4 X 4 Landcruiser verkocht."
De baas beluistert vol verbazing het hele verhaal aan en zegt dan: “Dus je vertelt me nu dat er een man binnenkwam die enkel een klein vishaakje wilde en dat jij hem een boot en een auto hebt verkocht?”
“Nee”, zegt het ventje. "Hij kwam voor een doos tampons. En toen heb ik gezegd: “Ah man, je weekend is toch verpest, waarom ga je niet eens lekker vissen?”

51 likes

Sinds wanneer gebruiken we een bovenvrees voor het vervaardigen van horloges :thinking:

Arie vreest met grote vreze.

1 like

Yep, en daarna de klepel naar beneden en gas op de plank :grin:

1 like

Al 6 jaar… :smiley: de motor in mijn CNC Freesbank is van hetzelfde type, een 1 Kw Sühner Freesmotor.
'k had er eerst een van Kress, maar de Sühner kan lagere toerentallen aan, en daarmee gaan de freesjes veel langer mee.

Deze bovenfrees heb ik zelf gebouwd, Extra Freesmotor aangeschaft, 2 Platen Aluminium op de CNC Freesbank “geofferd”, om de zool en de motorplaat te maken, 2 stukken rond staal voor de geleidingszuiltjes, onder de zool zit nog een kunststof plaat, omdat Aluminium vlekken maakt op het beukenhout…

1 like

Klinkt goed Arie :+1:

Ik post er ook eens eentje van een groot deel van ons bestaan/inkomen.

4 likes

Je werkt bij Beddenreus :wink: ?

4 likes

Lig er nog steeds heerlijk op :grinning::ok_hand:
Wel slecht voor je sexleven, zodra ik ga liggen wil ik alleen nog maar slapen :slight_smile:

3 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:
Heerlijk ad rem, deze. :+1::+1::+1:

1 like

Haha graag gedaan en sorry.

@royke74 wij ontwikkelen en produceren matrassen en toppers voor het midden en hoge segment.
Tevens voor de botenbouw en hotel(ketens)

Her en der maken we ook laag segment producten , al is dit minimaal qua afzet voor ons.

4 likes

Ahh het is echt zo dus. Was meer en geintje.
Maar , hey :thinking: dat kan mij wel eens van pas komen, stuur je een pb :smiley:

1 like

@W.E heb je nog een plek in je agenda?

2 likes

Ga jij ff lekker tekenen ofzo :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes