Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Één van m’n laatste aanwinsten (het boek, niet het horloge)

4 likes

Werk, hobby, verzameling nog duurder dan de horloges en het resultaat van het even opruimen van de koffietafel, straks gaat het weer de kast in (kleine selectie aan beschikbare materialen).

1 like

Mooi! Dan kun je mij op korte termijn uitleg geven wat het verschil is tussen waterboarden en broncho alveolaire lavage😂.

1 like

:scream: voor een BAL gebruik je maar 150 ml… o.a.
en eventueel sedatie met tijdelijke anterograde amnesie tot gevolg (hetgeen voor de patiënt wel prettig is)

1 like

Ik wil alleen sedatie met esketamine, oke…en een beetje midazolam dan maar!

On topic!: Mooie Tudor!

het allerbeste is dan natuurlijk géén BAL. Maar hé, wij doen het niet om de patiënt te plagen…:flushed:

Ik heb dit boek meer gekocht voor de, wat zeldzamere, interventies (Luchtweg-stents, Argon-Plasma Laser, Cryobiopten).

Thanks!

1 like
1 like

Ja, goederentreinen rijden is ook vaak wachten.

Vandaag is weer zo’n dag. Ontsporing op de terminal waar mijn trein staat. Sta al vanaf 0900 te wachten :unamused:

1 like

3 likes

Ah sterkte! Krijg er ook wel het een en ander van mee, mn broer is er gaan werken in oktober. Strakke planning wel :sweat_smile:

1 like

We gaan het meemaken Maarten, kan zomaar zo zijn dat ik er over 4 jaar nog werk… oh nee, dan ga wil ik met pensioen :smiley:
Ik hoop dat je broer ook tussen de mazen door kan zwemmen en zijn baan behoudt.

Embraer?

Telt stage ook? iets met jaarrekeningen en debet/credit :face_with_raised_eyebrow: :yum:

4 likes

Twinfield!

2 likes

dit verzin je niet :sunglasses:

3 likes

Flauw…
Beetje moeilijkheidsgraad had gemogen meneertje de fietsenmaker

3 likes

Wil met m’n werk veiligheids halve ver van de fietsen af blijven

2 likes

4 likes

Ik weet het nu, maar normale mensen raden dit inderdaad niet.

2 likes