Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Ik gok Every Day Carry :grin:

Ik gok ā€˜mijnā€™ā€¦

5 likes

Dat is volgens mij ook een vrij veilige gok :joy:

1 like

Hahaha sorry, Every Day Carry.

Sommelier? Dat lampje is dan voor de donkere wijnkelders?

1 like

Bedrijfsleider van een middel-groot horeca bedrijf (50-70 werknemers). Naast dat ik dagelijks wel een flesje moet opentrekken (ook voor mezelf ;p), is er ook altijd wel iets waar een schroevendraaier of tang te pas moet komen. De Pebble is bijna onmisbaar, op 1 oogopslag kan ik op de maand en weeknummer opzoeken voor roosterplanning en reserveringen. De pebble-skx wordt binnenkort vervangen door de Orient Multi Year calendar (als er andere ideeƫn zijn hoor ik ze graag!) icm de smartbuckle via kickstarter.

1 like

Eindelijk in keer een foto kunnen maken van mijn horloge en mā€™n werk. Ik draag normaal gesproken geen horloge als ik aan het werk ben.

2 likes

je bent stevigheidstester bij Kukident?

niet mauwen, lekker kauwen!

8 likes

Haha bijna. Heeft er wel een beetje mee te maken. Ik ben tandtechnicus in opleiding. Dus ik maak kunstgebitten, kronen, bruggenā€¦ Dat soort werk.

2 likes

Handig voor dit forum. :+1: :joy:

13 likes

Ik kan hier onmogelijk screen shots laten zien van projecten waar ik daadwerkelijk mee bezig ben. De screenshots hieronder dus van Internet.

De regulateur om de pols, lekker ouderwets t.o.v. al dat technogeweld op de achtergrondā€¦



1 like

Gelukkig geeft mijn avatar voldoende aanwijzing voor mijn dagelijkse werkzaamheden.

1 like

naaktmodel?

1 like

Naaktmodel? Met een bierbuik(je). Hahahaha, neen.

Kleurplaten invuller :slight_smile:

Eigen werk?

Dat werk is van Herman Brood. Hangt hier aan de muur.

Professioneel drugsgebruiker dan?

Huh? Neen, ik doe wat in lingerie.