Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Ik bel alleen reeds bestaande klanten van het bedrijf. Zij hebben aangegeven contact te willen hebben, ons een lage score met een enquete gegeven of verkeren in gelijksoortige situaties.

Getracht wordt om klantrelaties te behouden en te versterken door het bieden van juiste persoonlijke service. :wink:

Zo en nu maar eens slapen.

Ik heb dat werk ook een paar jaar gedaan,het verschil was dat ik elke burgert van Rotterdam aan de lijn kreeg.
Sleep well.

2 likes

4 likes

Machinist?

Niet heel lastig denk ikā€¦ heb eigen onderneming, maar werk zelf actief mee. Lekker bezig buiten.

Machinist

Bankjespoetser

1 like

Glazenwasser, staat bij je profiel.

Machinist, kan niet missen. En dan als rangeerder of op een goederentrein volgens mij.

Met ā€˜pest controlā€™, of met de eigenlijke baan vaan Walter en Jesse?

1 like

Valsspeler. Haha

Ik doe iets met ā€œpest controlā€ :blush:

11 likes

Fijne werkgever, MinDef? Krijgen jullie alweer patronen intussen?

1 like

Als werkgever is defensie bar en bar slecht. De enige zekerheid is onzekerheid. Maar gelukkig wel genoeg lood om het werk te kunnen doen, dat dan weer wel :smile:

Pinda pinda pinda was t in mijn defensie tijd.

Lijkt mij dat er wel opties in de private sector zijn, zoals contractor, of is dat alleen voor Tier 1 SpecOps mogelijk?

Jij speelt teveel COD.:smile:

7 likes

Oud collega dus. Leuk. Maar ik boven water.

1 like

O een Boven Water L*L :wink:

Operator noemen ze het. Privaat zou kunnen, geld is goed maar zzp-en in die sectorā€¦ Zorgpremie is dan onbetaalbaar, premie levensverzekering hypotheek is onbetaalbaar. Dus het lekkere geld is uiteindelijk niet zo lekker meer.