Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Ik like m, maar het is om te janken. Ken dat soort ‘bazen’. :angry:

Ik zeg tijd voor een nieuwe baan als je het zo tegenstaat!!! :anguished:

Daar ben ik al aan begonnen. Vorige week mijn eerste afwijzing wegens overgekwalificeerd ontvangen …

Gewoon doorzetten en in jezelf blijven geloven!
Bij solliciteren krijg je gewoon afwijzingen… :see_no_evil:

Succes man!!!

1 like

Dat dacht ik ja :smiley:

Leuk!

1 like

Same here. Nog net in de goede tijd, vóór postbezorgers in plaats van -bodes.
Als 19 jarige jongen pakketdiensten en autoroutes rijden, mooi was die tijd.

2 likes

Ik ben dan geen Go-To-Boy bij Bumblefuck Inc, maar geloof maar vrij dat er in meerdere bedrijven niet alles goed geregeld is hoor. Ik had laatst vanaf 8:00 megaveel zin in aardappelpannekoekjes maar ik kon nog niet om 12 gaan lunchen, want ik was in gesprek met een klant.

Kom ik daar om 12.15, goddomme alle pannekoekjes op…geen…enkele…meer te vinden in het hele gebouw :neutral_face:

Toen dacht ik ook; "Nou, het begint zo langzamerhand een onwerkbare situatie te worden, straks moet ik nog mijn @schoen op gaan eten.

On a serious note, gewoon doorgaan. En als ik graag weg zou willen zou ik niet één sollicitatie per week de deur uit doen, maar eerder richting de twintig.

Good luck!

6 likes

Hebben ze dan echt niets geleerd van het kerstkoekjesdrama?

En inderdaad, hoogste tijd om te gaan solliciteren. Succes!

11 likes

Zucht… nu ben ik weer boos. Maar aan de andere kant, laatst waren ze de schaal vol paaseitjes kwijt. No worries, ik heb de schaal weer teruggezet op zijn oorspronkelijke plek.

4 likes

Goals. Het aanschaffen van een nieuwe band is een vak apart. Voornamelijk als je tracht een horloge compleet/completer te maken. Ik zie bijna alleen maar moois.

1 like

Slager ?

Zaaddonor ?? :wink:

2 likes

:clap:

5 likes

Seriemoordenaar?

7 likes

Nagel stylist?

1 like

Reggisseur van Dexter?

1 like
2 likes

tuinman!!!

1 like

Bijna! Ik doe alleen het “mooie” werk, volgens tuinmannen haha

1 like