Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

2 likes

Bij skf?

1 like

Kan dat geen kwaad op die gemagnetiseerde bitjes ?
Of zijn deze niet magnetisch ?

niks magnetisch bij haha was het maar zon luxe

1 like

Ze zijn ook een heel stuk groter zie ik nu :+1:

Inderdaad!

1 like


Wokkietokkie

6 likes

In mei gezakt op wiskunde?

1 like

Politie?

Beveiliger?

Volgens mij gebruikt de politie niet deze uitvoering, maar aangezien het een C2000 porto is moet het een overheidsdienst zijn. Brandweer misschien?

Volgens mij hebben we ooit in dezelfde branche gewerkt. We hebben deze ooit eens kado gedaan aan een collega die vertrok. Misschien kunnen ze daarmee je baan raden :grinning:

Dat was al weer wat langer geleden. Ten tijde van de foto maakte ik verantwoordingsrapportages en analyses voor een zorginkoopafdeling van een zorgverzekeraar.

SKF Nieuwegein?

1 like

Ik heb nog bij skf tongeren gewerkt :smiley:

1 like

Heel warm maar niet helemaal goed.
Heb bijna 20 jaar evenementenbeveiliging gedaan naast mijn vaste werk. Puur omdat ik van een bepaalde spanning houd.
En 13 jaar geleden bij de beveiliging van het Radboud UMC in Nijmegen gewerkt. Daar maak je veel mee, van vechtpartijen op de 1e hulp of bij psychiatrie, 6 hondenbeten na Matrixx under the bridge, kickboxers die de boel kort en klein slaan tot alarmopvolging bij clamiteiten.
Dat werk afgewisseld door evenementen zoals Dance Valley, Nightmare, Alcatraz, GroundZero, Reggae Sundance enz… enz… Ook daar is het rotzooi opknappen met de politie als back-up. Ook spannend en mooi werk.

Maar 10 jaar geleden de overstap gemaakt naar de Radboud Universiteit omdat ik full-time in dienst kon komen van de Universiteit.
Daar ben ik manusje van alles in het congresgebouw waar alle academische plechtigheden plaatsvinden en dat vind ik heerlijk werk. Het werk is niet kort te omschrijven.
Dus daar komt ie;
Naast togabeheer(ongeveer 740 toga’s op diverse locaties)…

…werk ik op externe locaties zoals de Stevenskerk en De Vereeniging, plan ik het transport, zorg ik dat de juiste toga’s mee gaan op transport, ben ik gastheer, vraagbaak voor studenten/gasten/medewerkers, EHBO-er, BHV-er en doe ik zo nodig alarmopvolging op de campus zodra er extra mensen nodig zijn.
Verder ben ik nog maar een klein beetje beveiliger, beheer ik de agenda van het Bureau van de Pedel, ondersteun ik het Bureau van de Pedel, boek ik alle propedeuse, bachelor en masterexamens in, begeleid ik zaalzetters en vervangers en vraag ik die binnenkort zelf aan, deze werk ik ook in, verder ondersteun ik en stuur ik mensenstromingen bij uitreikingen, examens, promoties, oraties, afscheidscolleges, lezingen zoals de Kellendonklezing en Westhofflezing, congressen, symposia, Summer School, Opening Academisch Jaar, Dies Natalis enz.
Verder verzorg ik de post van het gebouw zoals het verzenden van uitnodigingen, proefschriften en rede boekjes en ben ik het eerste aanspreekpunt op gebied van Mediatechniek en geef ik apparatuur uit voor alle zalen in het gebouw.
Tot slot zet ik ook nog koffie.

Eigenlijk best veel! Vandaar dat ik het manusje van alles noem.
Met 16 diploma’s wil ik toch niks anders. Het is voor mij de ideale, vrije, zelfstandige baan.

18 likes

geweldig einde van een uitgebreide beschrijving van je functie.klinkt als een uitdagende baan

3 likes

Geweldig, nog hulp nodig/vacature voor iemand die hetzelfde doet? Klinkt te gek! PS. Deel ook dezelfde hobby :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Owja, ben ook per direct beschikbaar!

2 likes