Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Met n ehbo ruimte ?? Lekker dan :confounded:

Boutenman

Aaaah op die manier. Scherp maar nee.
Dus ook geen timmerman of schilder.

1 like

Ok nog eentje dan.

Ziet eruit als een toestel om val impact te meten. Een testlaborant?

ik denk dat het iets met China te maken heeft :neutral_face:

Het bordje zegt volgens mij EHBO twee keer dus daar hebben we niet veel aan (mist trouwens een punt na de O).

Lijkt wel een schema; docent oid bij een Chinese school?

Geen Chinees jongensā€¦

Nou snappen jullie t helemaal niet meer :laughing:

1 like

Judo leraar?

Japans :grimacing: en in inderdaad; snap er niets meer vanā€¦

Dat is grappig! In de jaren '90, toen ik nog niet afgestudeerd was, zat ik op jouw plek, achter de balie van het congresgebouw, als oproepkracht. Ik deed niet zoveel als jij, ik was de portier. Ik hielp wel met congressen, was gastheer en eerste aanspreekpunt voor bezoekers van het bureau van de pedel, en assisteerde bij promoties, oraties en lezingen. Oh ja de post verzond ik ook, honderden uitnodigingen voor oraties en dergelijke. Leuk om dit te lezen.

Japanse puzzelmakert?
Moet wel, hier komen we niet uitā€¦

Uitwisselingsconciƫrge

2 likes

En het hele facilitaire gedoe op een Japanse school .

En bij een ( grootste in BeNeLux ) Japanse school krijg je o.a. een atletiekbaan, tennisbanen, tuintjescomplex, heel veel beveiliging, een volledig ingerichte ehbo- post inclusief verpleger :thinking: die af en toe een pleister moet plakken, een theater , een gymzaal, en een complete muziekschool .

Scheikunde-materiaal kwam toevallig net binnen :joy:

Dus @ivar1 zat goed warm.

1 like

Yesyesyes :muscle:t2: Conciƫrge++ dus? :joy:

Cool hoor!

Konichiwa

1 like

Arigatou, maar wel een beetje gĆŖnant dat ik Chinees en Japans verwisselde :roll_eyes:

Jurist?

Tja conciĆ«rge noem ik mijzelf nooitā€¦dat is dat mannetje in dat glazen hokje waarbij je je briefje in moest leveren, als je te laat kwam.

Japanse kindertjes worden met luxe touringbussen gebracht en gehaald ( echt waar ). Dus komen nooit te laat :nerd_face:.

Maar met enkel Japans sprekende collegae en leerlingen ( PS en Junior High ) is het elke dag weer een feest.

Neuh, Japanners gebruiken kanjiā€¦lijkt dus verdomd veel op elkaar.
En nog 3 schriften :triumph: heel handig :rage:

Ahā€¦ mijn favoriete boekje :wink:
Geweldig duur maar tevens een geweldige schat aan kennis.