Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Het is een feit. Maar waar?

Maak er maar advocaat van, immers anders mag men geen verdachten bijstaan binnen het strafrecht. Dat heeft te maken met het verschoningsrecht. Tenzij hij ‘van de andere kant’ is, uiteraard, medewerker OM kan ook :wink:

Ik hoef dat boekje (plus zijn broertje Sv) gelukkig niet zelf te betalen, dat doet vadertje Staat voor mij.

1 like

Vadertje Staat, OM it is dus!

Je bent heel warm, maar zit er nét naast.

Griffier wellicht?

Japanse tuinen? :+1:

Ik reken dat goed! :grinning:

Ik ben stafjurist, maar griffier zijn is onderdeel daarvan. Morgen ben ik de hele dag griffier op een strafzitting.

Daarna weer beraadslagen, vonnissen schrijven, vragen beantwoorden, andermans vonnissen nakijken etcetera.

maar dan vol groente :sweat_smile:
We hebben wel 45 Japanse kersenbloesems staan, en dan krijg je dit :

image

die berg heb ik weg laten halen, die stond maar in de weg.

4 likes

Dat is inderdaad grappig. Toen stond het gebouw er pas 2 jaar.
Ja er is veel veranderd de afgelopen 28 jaar en met name de laatste 11 jaar sinds ik er werk.
Post is sinds 8 jaar (gelukkig)gedigitaliseerd m.u.v. de proefschriften en een redeboekjes. Maar dat zijn maximaal 10 proefschriften per promotie en 20 redeboekjes per oratie/afscheid.
We werken sinds 6 jaar weer met studenten. Die werken alleen de avonden(recepties) en als assistent in de Stevenskerk of Vereeniging.

Mount Foetsie :wink:

18 likes

2 likes

woman-climbs-mount-everest-to-prove-vegans-arent-weak-dies-28414465-1

2 likes

Aan de Sportlaan in het Amstelveense?

Nee, ergens verstopt in nieuw -west. Ze wonen wel allemaal in zuid/A`veen,vandaar de bussen.

In A`veen zit de International School. Bij ons is het echt puur Japans, je moet nog net niet je paspoort meenemen.

Alles komt van de Japanse KvK en het Japanse ministerie v onderwijs. En die laatste bepaalt ook eigenlijk alles.

Hier loop je dan de hele dag tussen :joy: :


( foto van web)
En dan x 10.

Wij krijgen een boterham met kaas, een Wikkie en een appel mee naar school.
Hier zie ik de hele dag dit voorbij komen :
image
image

:rofl::rofl::rofl: man wat een honger krijg je, als al die 300 bentootjes open gaan.

9 likes

Ah, nieuw west dus.
Wel sushi in de kantine zeker? Altijd lekker :wink:
Haha, zie nu je edit van het eten, zat er niet ver naast.
Kom graag een keertje langs om aan te schuiven :slight_smile:

1 like

Geen kantine :confounded::confounded: alles nemen ze van huis mee.Ik ook dus.

image

2 likes

4 likes

Jij bent automonteur. Distributieriem van een 8 klepper. Merk komt me alleen niet bekend voor.

1 like

Ik gok op Renault…

2 likes