Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

“Scherp” :joy::+1:

6 likes

Patroonhouder, nukubu :expressionless:

2 likes

Wauw, en bedankt.:joy:

1 like

Ja, stop die maar in je LIBOZA!

1 like

Ja. Mijn uitgerekte liboza, samen met een gelijnd aantekeningen blokje, een bruynzeel balpen, een Nokia 3310 en een rol stophoest.
:joy::joy:

2 likes

Nominatie voor de woord grap van de maand

1 like

Done.

1 like

Echt, verbaas daar soms zo over. Hoe doe je dat ?! :face_with_raised_eyebrow:
Ik heb al ik-weet-niet-hoe vaak wat gebroken, gescheurd, gekneusd, geopereerd etc…plus ook nog alle mensen om mij heen.
Zit jij in zo n bubbel ?

1 like

Hahaha nee hoor.

Ik rij motor, klus aan mijn oldtimer, ski en duik en wil soms nog wel eens op een skateboard staan. Ik denk dat het 35 jaar geleden is dat ik zelf in het ziekenhuis lag. In die 35 jaar maar een keer of 4-5 daar geweest op bezoek en bij de geboorte van mijn 2 kinderen en dan let je niet op horloges.

Ik klop nu even af als je het niet erg vindt. :wink:

Edit: ik mijd het ziekenhuis trouwens wel. Ik doe alles om te voorkomen dat ik daar een voet binnen zet. Mijn vrienden hebben gewoon pech als ze in het ziekenhuis belanden. :joy:

3 likes

:rofl: Nou lekker dan.
Ik banjer lachend elk ziekenhuis door. Als eerste zoek ik de gratis koffie op :coffee: … heel belangrijk. Daarna de leukste verpleegsters. Waarom zijn die zo vaak zo leuk :thinking:
En als ik ergens weer eens lig dan zit ik tot ergernis van mijn vrouw overal met mijn ADHD-vingers aan : op elke knop drukken, foto’s
maken, kastjes open trekken, hey wasdannou ? Schat check deze tang dan :scream: wat een top ding kijk dan kijk dan, is er niks anders op die tv? Waarom duurt het zo lang? Hebben ze niks te eten?
En dat x 100. Gezellig hoor :tada:
En als het echt niet leuk meer wordt, dan vraag je om een lekker pilletje.

8 likes

dat is om de hartslag te meten… niet om zo snel mogelijk weg te zijn bij een patient…

Hahaha volgens mij wordt het heel gezellig met jou in Tokyo!

Het is maar goed dat jij bij het raam zit!

Oh wacht…

:scream: gaan de Spelen niet door dan ??!!

:joy:echt wat een debiele actie was dat. Leeft die gozer nog ?

1 like

Ik schrok heel erg, ik dacht dat je een pennenlikker was.

3 likes

:joy::+1:

:joy: :joy: :joy:
Heerlijk :+1: (en herkenbaar :grin: )

1 like


Vroeg dag vandaag, naar mijn normen.

7 likes

nieuwsdienst?

Check!

:wink:

4 likes