Horloge goals voor 2020

Hierbij mijn Holy Grail, de Romain Gauthier Logical One met baguette zetting. Aangezien er maar 1 gemaakt is zal het lastig zijn om het horloge te kopen, maar een Logical One zonder zetting is ook welkom :wink:

23 likes

Voor mij is het deze Cellini no date, met een beetje mazzel komende zomer om mijn pols.

23 likes

Er onlangs achter gekomen dat liefde op het eerste gezicht wel degelijk bestaat!:heart_eyes: hoop deze komende zomer aan te kunnen schaffen.

16 likes

Eigenlijk maar twee, namelijk de:

1. Bulova Electrostatic, mocht die uberhaupt uitkomen.
    image

2. Timex Batman, de Pepsi bevalt goed. Een automaat in een soortgelijke stijl zou top zijn.

20 likes

Deze graag.

35 likes

Planet Ocean 42mm please

9 likes

In 2020 zou ik graag de two tone Omega pre bond 200m aan willen schaffen:

8 likes

Deze jongen…

image

29 likes

Ok here we go

1. GS Quartz. Die heeft wel concurrentie van de Nomos Ahoi Neomatik Siren white of Atlantik blue.

N SW

N NB

Of/en

1. Rolex OP 39 white (Of een GS equivalent) OF een JLC Reverso

JLC

1. Eens een entry level Alange Sohne passen. Saxonia. En dat is dan eventueel wel een lang termijn dingetje. Nja instapper… Van 15 k…

10 likes

Die krijg ik als het goed is januari van de AD :slight_smile:

Can’t wait!

*edit: het kerstwijntje was mij te slim af… ik ga voor een submariner van de AD :yum:

2 likes

@lasteraar heeft u een bril voor deze meneer? :sweat_smile:
De 116600 is al een tijdje niet meer te verkrijgen via de AD.

1 like
34 likes

Zenith chronomaster el primero. Kijk nog welke grootte en uitvoering.

4 likes

Hopelijk een Glycine Airman!

4 likes

Nog niet in het echt gezien maar een van de doelen is Omega Seamaster 300M met witte plaat.

Twijfel nog want ik ben er nog niet zeker van of de listprijs van 4900 euri het waard is. Hopen dat ie t.z.t. ergens in het grijze circuit te vinden is.

4 likes

Welke is dit? Erg mooi hoor!

2 likes

Mijn verzamelwoede raakt wat uitgeraasd.
Mijn doelen voor komend jaar:

1. De HFLE 2020
  2. De HFLE 2021
    Misschien, heel misschien, de Louis Erard x Alain Silberstein Excellence Regulateur. De versie met de donkere wijzerplaat, vanwege het contrast. Zie: https://horloge.info/louis-erard-x-alain-silberstein-excellence-regulateur/
    De eerste contacten met Le Noirmont zijn gelegd.
1 like

Genieten van wat ik heb en eens rustig aan doen.

12 likes

Deze weer terug in de collectie … Voor de rest even rust … :innocent:

32 likes

Submariner no date, nieuw.

5 likes