Horloge goals voor 2020

Deze past het best denk ik als “vintage Speedy Mark II”

4 likes

Graag

His Royal Airness

1 like

Toch WW maar even aangeschreven over een Pro op staal en met Hesalite. :roll_eyes: het bloed kruipt… :grin: Hij is er nog niet hoor. Ook nog niet besteld. Maar inmiddels mis ik die het meest van de hele collectie. Tegen de verwachting in. En met het nieuws over het mogelijke verdwijnen van de cal. 1861… :no_mouth:

2 likes

Mag ik eerste zijn op de fliplijst?

1 like

Ligt ook gewoon in Roermond minus 30% ehh. :grimacing::grimacing::grimacing:

Gave Seiko met die stalen GMT bezel.

1 like

Er was geen goal. De laatste dagen is er toch een concreet doel ontstaan. Een witgouden Day Date, met smooth bezel. Full set en voorkeur voor blauwe of ICE blauwe wijzerplaat. Aan het eind vd week een buitenland trip maken om er een te bekijken, ben benieuwd.

Hier plaatje van de wijzerplaat maar dan in de platina Day Date op president.

18 likes

Cool die middelste GMT met stalen bezel, welk type is dat?

1 like

Doe it.
Doen we daarna weer ruilen wanneer je 'm beu bent :wink:

1 like

Go for it!

Al weet ik nu al dat het geen blijvertje zal worden bij jou (hoeft ook niet)

1 like

Ik ga eens wat proberen.
Nieuwe tactiek.
Sparen en geduld…

Als ik nou elke week of maand een vast bedrag weg ga leggen puur voor een nieuw horloge.
Laten we zeggen een Tudor BB58.
Ga ik mij vast inschrijven want direct leveren is niet haalbaar???

Dan eind dit jaar ophalen en van gespaard geld betalen.
Zoiets leek me wel eens een poging waardig.

Leuke goal voor dit jaar.
Sparen en wachten… beide totaal niet zoals ik deze hobby uit doe oefenen en dus weer een nieuwe beleving .

We gaan het zien, ik ga het gewoon eens doen. (Proberen)

Pfffffff hoeveelste maand zitten we? Even doorbijten nog. Super leuk dit, jahoe

13 likes

Zou zomaar kunnen. Maar wellicht verbaas ik je wel!

Hier ook geen vast ‘goal’…maar in de kerstvakantie kwam ik de Longines flagship Heritage real life tegen…

En nu is hij incoming!

11 likes

Je bent er bijna! Nog even volhouden. Goed initiatief, ik ben vergelijkbaar begonnen met sparen. Alleen dat afblijven is best lastig. Deze maand alweer zo’n €100 uitgegeven omdat ik een leuk projectje wilde, maar hopelijk kan ik daar dan wel weer even mee vooruit.

1 like

Dank voor de morele steun.
Waardeer ik.

Afblijven is het punt gelukkig niet.
Geduld wel.
Gelukkig leveren ze hem nergens per direct dus ik zal het spelletje wel zo moeten spelen.
Tot op heden heb ik elk horloge dat ik graag wil hebben maar waar een wachttijd aan kleefde per direct uitgezwaaid.
Ik wil daar niet aan mee doen, willen hebben is max 2 weken wachten. Anders laat maar.

Nieuw en geleverd door AD in een met de auto haalbare afstand is een bijkomende must.

2 likes

Heel veel succes!:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Prachtig doel, doen!

Wat kost zo’n bb eigenlijk en welke heb je op het oog? Ik zit zelf te loeren naar de bb58 (bij het bekende dier met fruitwinkel €3470) en probeer elke maand €250 minimaal te sparen.

Het horloge-potje is op dit moment vrijwel leeg. Kijken wie als eerste de gewenste Tudor kan kopen?

Ik ben alleen wel benieuwd of ik voor die tijd over die verschrikkelijke snowflake-hands heen kan komen.

3 likes

Haha laten we maar geen wedstrijdje doen.
Ik doe niet aan potjes… dit zal de eerste keer zijn dat ik het via deze weg ga proberen .
Bij mij draait het om of ik kan leven met het geduld.
Of ik heb geen geduld en snor en vandaag nog eentje op. (Indien haalbaar qua leveren)
Of ik verlies de aandacht en het raakt in de vergetelheid .

Die snowflake is echt Tudor en om die reden mag het.

Idd de BB58 op staal geleverd.
Ik had nog niet naar de precieze prijs gekeken, dus dank.
Ik had rond 4k ingeschat. Klopt dus.

Wel leuk om elkaar in de gaten te houden, geen wedstrijd .

Succes, het is een prachtstuk .

5 likes