Horloge goals voor 2020

Heb je m inmiddels binnen? Wat een mooi horloge is dit toch :ok_hand: navitimer 8 toch? Congrats :clap:

Ik zou even wachten tot het najaar.

Juist heel sociaal voor de hele wereld geen lange vliegreis met het hele gezin te maken :sunglasses:

1 like

Sowieso zo nog een paar jaar wachten aangezien de kids nu 6 en 8 zijn :wink:

beetje laat, maar op korte termijn deze.

8 likes

Tis gelukt ook nog he :slight_smile:… en wel op 19-01-2020.
Nu is de volgende goal eigenlijk in 2020 geen horloges meer bijkopen :stuck_out_tongue: .

11e dag aan de pols. Alle andere horloges in de horloge doos gebleven.

5 likes

Beetje onverwacht een Grand Seiko gekocht op het forum van een gewaardeerd forumlid. Hiermee is mijn doelstelling van 2020 eigenlijk al gehaald. Hopelijk heb ik hem binnen 14 dagen, moet eerst nog even met vakantie… :slightly_smiling_face:

Ik heb al een Flieger …

Nu nog een horloge voor op het land … voor mij betekent dat een tool watch of geschikt voor een expeditie o.i.d. (staat in bestelling)

En een duiker … (nog te bestellen)

Mocht de wereld vergaan dan kan ik alle kanten op vluchten en daarvoor het juiste “instrument” kiezen :wink:

6 likes

Ik kan niet wachten om hem in het echt te zien shinen.

Ha, Ha, wat dacht je van mij :slight_smile:

1 like

Update.

Alsnog opgestart?

Ik ben inmiddels bij de AD geweest, heb aangegeven dat ik kort voor kerst graag een exemplaar op wil komen halen.
Als ik zijn woord mag geloven gaat hij mij max 4weken voor kerst blij maken met een belletje dat er eentje boor mij klaar ligt.
Vind dit wel spannend, houd hij zich aan dat woord?

Sparen, ik zit nu op €785,- op mij BB spaarrekening .

Mooiste aan dit verhaal .
Ik vind het tot op heden echt super leuk, dat sparen, dat ergens naartoe werken.
Nog niet eerder zo gedaan maar het bevalt mij prima tot nu toe.

Leuk!

1 like

Dr staat net een mooie north flag in de blauwe etalage.

1 like

Ik heb inmiddels in totaal €1150 weg gezet op een aparte spaarrekening. Dat komt aan het einde van dit jaar vrij.

Daarnaast is mijn rekening die ik maandelijks vul inmiddels aan het oplopen. Zit nu €250 in.

Ik hoop eind van dit jaar een leuk horloge te kunnen kopen. Ik twijfel alleen of ik gewoon door ga sparen voor een nieuw exemplaar of dat ik genoegen neem met een tweedekansje (alhoewel, dankzij sommige flipperaars misschien een zesentwingtigste kansje) van een bekend R-merk. Ergens vind ik een 1603 erg gaaf, maar ik ben bang dat iedereen het spelletje hot-potato speelt, zo snel mogelijk doorgeven zodat de servicekosten hopelijk voor een ander zijn.

4 likes

Update: ik geniet er dagelijks van! Verliefd…

12 likes

Goed man.

Mijn doel is niet perse het juiste bedrag te behalen, mijn doel is meer om eens te sparen en er geduld voor te hebben.
Rond kerst komt de BB58 er voor mij in, wel nieuw want daar hou ik van.

1 like

Alle horloges verkopen en een 899 aanschaffen? :thinking:

Of toch maar weer op zoek naar iets speciaals in de horlogerie? :thinking:

12 likes

Allebei :ok_hand::ok_hand:

Ik weet het eigenlijk niet op dit moment. Ooit had ik een aantal “grails” op mijn vizier. Maar inmiddels heb ik al meer dan twee jaar heel veel plezier van mijn kwartshorloges en goedkope automaten, die allemaal ruimschoots minder dan 1000 euro kostten. Ik ben de geestdrift voor mijn “grails” (o.a. een Rolex Milgauss en Explorer I) een beetje kwijtgeraakt. Voorlopig hou ik het dus een beetje bij wat ik heb, en komt er in ieder geval niets duurs bij.

7 likes

Dat komt wel hoor. Ik had met mijn bb36 ook gemengde gevoelens over de snowflake-hands maar ondertussen ben ik helemaal bijgedraaid. Sterker nog, ik zou de snowflake-hands boven mercedes-hands opteren.

1 like

Niks mis met snowflakes…

14 likes