Horloge standaard plastic

Hi all,

Ik ben opzoek naar een simpel doorzichtig plastic horige standaardje zoals te zien in de foto. Kan ze op aliexpress kopen maar dan zit ik weer een maand te wachten.

Als iemand er een over heeft, let me know!

1 like

bol.com staan er veel https://www.bol.com/nl/p/display-voor-horloges-set-van-20-stuks-9-5x7x5-cm-transparant-dielay/9200000122225064/?Referrer=ADVNLGOO002038A-G-110555619839-S-605986378011-9200000122225064&gclid=CjwKCAiAyc2BBhAaEiwA44-wW197-r6a8-HMmsZxTbnzjV95cEanHSCR7uzn3gzKRM4sTWTbw7-BkRoCQAsQAvD_BwE

geen dank!

1 like

18 euro voor een plastic stuk spuitgiet waarvan, als ik de reviews mag geloven, de kwaliteit ver ondermaats is… ik weet het niet hoor

Beginnen met ‘Dank je wel voor de tip’ was leuk geweest. Ach. 2021. Normen. Waarden. Ik word oud.

4 likes

Het gaat om 20 stuks voor 18?

Als ik het goed gelezen heb op die van Bol zitten er wel 20 stuks in. Dus 18euro voor 20 stuks.

1 like

Lekker een maand wachten gewoon. Kosten geen drol. Voor je hier een mooie deal vindt ben je een jaar verder.

Edit…volgende dag in huis bij Bol? dat is wel erg snel en goedkoop…

1 like

:point_up_2:t2:

Het assortiment van de grootste webwinkel van ons land is nou niet echt een openbaring voor de meeste mensen misschien van mijn leeftijd, noch echt een tip te noemen…
Maargoed, misschien heb je gelijk:
Hartelijk dank @RobbieVdb, voor de genomen tijd om op mijn topic te reageren (dat apprecieer ik serieus). Ik had ze zelf ook gezien maar vind het wat aan de prijs, verder heb ik er ook geen 20 nodig en zou ik in dat geval inderdaad liever een maand wachten en de prijs betalen die deze Bol verkoper ook betaald heeft op Ali maar wat meer geduld gehad heeft.

Ik vroeg verder of iemand er 1 over heeft. Misschien wel van zo’n bulk bestelling van Bol, die er ook maar 1 nodig heeft.

Heb er nog wel eentje over. Stuur maar berichtje👍🏽

2 likes