Horlogegigant.nl

Beste horlogeliefhebbers,

Ik wil al langere tijd een seiko 5 sports aanschaffen en zag dat deze op horlogegigant. nl erg scherp geprijsd zijn. Ik vroeg me daarom af of iemand hier ervaringen met deze site heeft en of de site dus betrouwbaar is?

Alvast bedankt

Heb hem even verplaatst voor je…
Misschien komt je vraag hier wat beter tot zn recht.

Staat er niets in het blauwe gedeelte?

Even de site bekeken. Hoop knip en plak Chinese meuk en de Seiko horloges hebben foutieve zogenaamde adviesprijzen (veel te hoog) waar korting op gegeven wordt en waar je uiteindelijk nog teveel voor betaald. Ik zou deze site lekker links laten liggen…

Thanks!

Eendagsvlieg :thinking:

Dit is gewoon een front. Weet even dat je hier koopt:
HorlogeGigant.nl
Reverie ApS
CVR Nr: 33260954
Generatorvej 8 F, 1. th.
2860 Soeborg

Ik maak er een gewoonte van bij nieuwe websites altijd de juridische kant te checken. Dan weet je tenminste met wie je zaken doet en waar het vandaan komt. Als ik China wil bestellen doe ik dat liever direct en bewust. Zelfde hier!

2 likes

Goede tip, probeer zelf ook altijd zoveel mogelijk te googlen maar hoe/waar vind je dit soort informatie?

Maar is hij betrouwbaar?
Daar gaat het toch om.
Weet iemand dat ?

Waarschijnlijk wel.

Watchia.com is the result of collaboration between two of the biggest distributors of brand watches in the Nordic countries, the Danish company Reverie ApS and Norwegian company Reverie Norge that operate several reputable watch stores in Scandinavia such as UrKompagniet.dk, Ure.dk, Klokkegiganten.no, Klockgiganten.se, Kellot.fi and Klocker.se. The companies are registered and have offices in Denmark and Norway, and subject to EU legislation, which makes them obligated to ensure maximum security for consumers when it comes to online shopping

1 like

Gewoon via de algemene voorwaarden. De imprint van een website. Zoeken naar de kleine lettertjes en dan zie je altijd wel welke juridische entiteit ergens achter zit. Als je dan eenmaal weet is het makkelijker zoeken online.

Ik was ook op die site terecht gekomen. Is kennelijk een Scandinavisch bedrijf.

Waar ik niet van gediend ben is:
"Item terugsturen:
Gelieve het item terug te sturen naar Reverie ApS, Generatorvej 8F 1.th, 2860 Soeborg, Denmark."

Next<

Ik word zo langzamerhand een beetje moe van al die zogenaamde .NL sites, die dan toch weer ergens anders blijken te zitten. Wat mij betreft mogen ze verplichten dat er voor het internetadres of linksboven standaard een vlaggetje staat van het land waarin ze ook echt gevestigd zijn. Veel mensen hebben dat niet in de gaten, en kunnen achteraf dan ineens invoerrechten en/of btw betalen als het van buiten de EU is.
Of zoals hier retouren naar Denemarken (sticking out tongue)