Horloges uit "Middle Kingdom"


Net binnen uit de sale van ome Ali. Het design uiteraard totaal niet origineel, maar de uitvoering is simpelweg fantastisch. De lume is fel, de bracelet heerlijk solide, de wijzerplaat met wijzers en indices zien er keurig netjes uit. Aanrader als je om een daily diver verlegen zit!

8 likes

Van dit Chinese (fantasie)merk heb ik er een aantal.

5 likes

Zo kom je ff bij je ouders langs, heeft je vader een Pagani GMT voor je besteld! Leuk!
Dus: Nieuwe aanwinst:

12 likes

Overigens had m’n vader voor zichzelf een Pagani ‘cocktailtime’ besteld. Z’n vijfde(!) Pagani Design. En geloof me; Hij heeft voldoende ‘echte’ horloges… Maar dit vindt 'ie leuk. Moet ook zeggen dat deze niet tegenvalt!

8 likes


Mijn volgende mod projectje.

2 likes

Wat gaat er mee gebeuren?

1 like

Het zelfde als die van @Dao ongeveer, maar ik wacht nog op een coke insert en een band. Deze jubilee bewaar ik voor mijn Pagani Daytona😁

2 likes

Pagani time! :four_leaf_clover:

4 likes


5 likes

Werkelijk een beauty :star_struck:

1 like

Helemaal mee eens😉

7 likes


Het is al even stil, maar mijn mod is eindelijk af!

6 likes

Gewoon gaaf geworden! Leuk.

1 like

Ben even een bakkie koffie bij m’n moeder aan het doen, komt er een pakketje voor m’n vader binnen… Die heeft Aliexpress goed ontdekt. Haha! Bliger met NH35, saffierglas en glidelock achtige verstelling op de sluiting.

6 likes

Die is zeer geslaagd zeg!

1 like

Hij staat al weer in het blauw haha. Er komt namelijk een andere gmt aan :sunglasses:

3 likes

Ik vind het trouwens super goed gedaan dat je krassen en butsen hebt gemaakt voor een vintage look, dat kan eigenlijk ook alleen bij zo’n soort horloge!

1 like

Vandaag de Cadisen C1032 om. Seiko uurwerk, saffierglas en een fantastische sunburst. Elk bandje staat er goed bij. Voor 5 tientjes een top aanschaf geweest!

8 likes

Ene dag een Tag andere dag een Cad :smile:

1 like

Een beetje variëren hè. Haha. Momenteel een G-shock. Kan alles waarderen.

1 like