Horloges uit "Middle Kingdom"

Deze sn0129 met marmer dial binnen gekregen. Beetje aan de dikke kant, maar voor een 39mm draagt hij prima. Afwerking en de band is echt bang for bucks.

10 likes

Ik heb interesse in onderstaand horloge in deze kleur. Wie heeft dit horloge en kan me vertellen hoe donker het blauw is?

4 likes

NA, Sea-gull Ocean Star, op staal.

12 likes

Ziet er goed uit :ok_hand:

Dank. Kwaliteit valt me niet tegen op t eerste gezicht. Vakt ook mooi om de pols met zijn 44mm.

5 likes

6 likes

6 likes

11 likes

9 likes

4 likes

11 likes

8 likes

5 likes

Leuk hoor, mooi.

Ik kijk al een tijdje naar een leuke dresswatch, draag het eigenlijk nooit, maar mocht ik weer eens moeten opdraven bij een formele activiteit, is het toch fijn om te hebben.

Ali staat vol met “sg1963”, is dit ook een dergelijk exemplaar?

Vind een crème plaat met geblauwde wijzers wel erg leuk.

Had deze al een tijdje op t oog, maar vond €200 buiten sale toch net iets te duur. Kwam ‘m vanacht opeens als Choice tegen, dan wordt weerstand toch ineens een stuk lager. :sweat_smile: Incoming:

8 likes

Deze heb ik via poljot24.de. Daar kosten ze 98,= en ben je verzekerd van garantie en volgens mij worden horloges door hen ook eerst nagelopen voordat ze ze verkopen. Ik heb blauwe en rode variant.

1 like

5 likes

Nice, die zit ik af en aan ook te beloeren. Gauw even gekeken, ik heb hem staan dat ie binnenkort €185 kost. Wat heb jij er voor betaald?

Kwam deze tegen:

Ah scheelt niet zo heel veel helaas. Thanks!