Hoe bevalt het ?
Buitengewoon, kwaliteit is belachelijk goed en het uurwerk loopt super mooi. Heb lang getwijfeld vanwege de prijs, maar heb er zeker geen spijt van.
Goed om te horen, heel veel draagplezier gewenst
Deze vind ik ook wel gaaf
Thumbs up. Ze proberen een eigen look. Goeie trend.
Afgelopen vrijdag binnen gekeregen @Watchlover7 @Omanido
Fantastisch in elkaar gezet,mijn eerste ‘Kraken’ en zie al gelijk aan de kwaliteit dat ik het kan verglijken met mijn Sugess modellen.
Plaat is bijzonder mooi,alleen krijg ik de echte kleur IRL niet op de foto helaas.
Dit is niet het soort blauw wat je herkent aan andere horloges (bijv Seiko ea) dit lijkt in het licht kp wat zwart/grijs/blauw…heel apart
PT5000 uurwerk loopt voornu perfect, schakels zijn soepel en er zit nergens scherpe randen aan.perfect afgewerkt.
Lume is denk ik BGW-9, heeft een blauwe gloed die de gehele nacht zeer duidelijk afleesbaar is.
Aanrader voor degene die hem op zijn ‘wish list’ heeft staan.
Prachtig!
Ziet er mooi uit heel veel draagplezier gewenst.
Haal deze comment maar even weg, voordat je weggevlagd wordt. Het is niet anders.
Nieuwste San Martin modellen komen eraan met GMT functie, wat vinden we ervan? welke kleur zou jij kiezen?
Oh nee, ik vind de band te snel te smal worden. De breedte van de band en de kast lijkt niet echt in verhouding te staan met elkaar
Ik zie in deze draad (te) veel leden die de strijd verloren hebben en het stadium van ‘eens proberen hoe deze draagt’ definitief voorbij zijn….
Moet toch ongemakkelijke gesprekken geven tijdens verjaardagen.
Feit is dat buiten dit forum er (vrijwel) niemand iets om geeft wat je draagt
Of dat nu watch dives of Tudor is (beide gehad)
Helemaal mee eens!
De meeste mensen interesseert het geen ene zak. En als ze er al naar kijken/vragen is het omdat ze het gewoon een mooi model vinden. Merknamen/modelnamen zeggen de meeste mensen niets…
Wat helemaal prima is, want ik draag een horloge voor mezelf.
Een complimentje is leuk, maar niet het doel. Noch het dragen van een “merk” om daarmee meer complimentjes en/of status te vergaren. Maar goed, dat zijn mijn twee centen…
En ja, een leuk gesprek over horloges is altijd top, maar de ervaring leert dat je die (bijna) nooit met vreemden hebt. Daarvoor zitten we op dit forum