Kan me voorstellen
Vergeten uit mijn winkelmandje te halen, dus deze kwam gisteren opeens binnen met wat andere rommel:
Is beter dan ik had verwacht, zeker met een bandje dat ik nog had liggen. Ideaal voor tuinieren.
De Pagani op rubber gezet, bevalt me goed!
Heb deze band ook in het oranje liggen, misschien leuk voor de zomer.
Hoe bevalt deze?
Net de nieuwste versie (3?) van de S434 besteld, met NH35 maar iets dunner met bol saffier en glazen caseback. M’n eerste Chinees hommage horloge. Ben nog niet zeker of ik 't wat ga vinden.
Bevalt prima. Mijn enige bezwaar: iets te veel bling en te ‘nieuw’ voor mijn smaak in vergelijking met mijn vintage skindivers.
Van de gouden kleur dan? Of de glinsterende bezel enzv.
Helder uiteengezet. Dank!
Vind hem juist mooier zonder.
Niet dat ik m op t horloge mis, dat ziet er top uit zo! Maar, de functionaliteit van een datum op t horloge.
Goed gelukte homage, met ook wat voordelen t.o.v. het origineel. Staat al een tijdje in het blauw, misschien is de witte plaat minder populair?

Al die merken eindigend op dive zijn inmiddels de deur uit, maar deze San Martin is nog altijd een blijvertje.
Ik heb iets stouts gedaan. Dit zou ik niet meer doen. Maar deze limited sprak me dermate aan dat ik de gok waag
Heel stout wat sprak je aan in dit horloge? Heeft wel wat weg van de Vesterhav die ik van je overgenomen heb
Inderdaad hetzelfde stijltje!
Ik wil zo’n mintgroene plaat wel eens proberen