Horloges uit "Middle Kingdom"

Zo jammer dat ze met Lobinni Interlaken de plank zo misslaan. Wat is dat voor naam…

Ja horloges maken kunnen die chinezen wel maar namen en beschrijvingen zijn vaak om te lachen. Heb ook al heel wat horloges op alie expres gezien met spellingsfouten op de wijzerplaat

1 like

Precies. Zodra de Chinezen fatsoenlijk Engels leren is t over met ons.

Heeft iemand hier ervaring met dit horloge?

Volgens mij heeft @Vin71 ervaring met San Martin en is hij erg tevreden meen ik.

2 likes

Ik heb een chronograaf van SM waar ik erg tevreden mee ben. Goede kwaliteit voor de prijs.

2 likes

Tiffany blue today :smiley:

8 likes

Mooi hoor :+1:t5:
Ik wacht op de mijne, heb wel voor een volledig geborsteld band gekozen.
Ben benieuwd.

1 like

Goeie keuze :+1:

1 like

11 likes

Is deze echt zo goed als ze zeggen ?

Ik zat er zelf ook met een schuin oog naar te kijken maar kan hem niet meer vinden verstuurd vanaf uit de EU.

Dus als je hem zat bent…… :wink:

2 likes

Mijne kwam gewoon uit China, 187 euro inclusief BTW en geen inklaringskosten betaald.

Bij mijn andere 2 Cronos horloges daarna was de inklaring 15,55 en bij de laatste GMT (de duurste) was dit 10,30 in totaal.

2 likes

Dan zijn hele andere prijzen als die ik nu kan vinden… daar begint het bij €274,-

Leuk zomers! Misschien ook maar bestellen :blush:

De stalen band maar even op maat gemaakt voor dit Kikkertje.

7 likes

Captain Willard van Steeldive.

5 likes

Hier een groene.

6 likes

Nieuwe Pagani Design dit weekend ontvangen. Eentje voor mijn vrouw. 36mm met geborsteld staal horlogebandje.

8 likes

Mooi. Bevallen ze goed, horloges van dit merk?

Ikzelf heb sinds anderhalve maand de PD1718 waar ik zeer content mee ben. Afwerking is subliem (wss een van de beste van dit merk) en draagt comfortabel. Ook de lume is goed, zeker als je weet dat dit niet de sterkste punt is van PD.

De PD met tiffany blue wijzerplaat welke ik gekocht heb voor mijn vrouw, heb ik afgelopen weekend pas ontvangen. Er zit een NH35 uurwerk in waar ik goede ervaringen mee heb. Ook van dit horloge doet de lume prima.
Ik ga ervan uit dat ook dit horloge het prima zal doen. De tijd zal het leren.
Let wel deze type horloge word standaard met een andere bandje geleverd, eentje met gepolijst buitenkant en in het midden geborsteld staal. Het blinkt heel erg. Ik heb speciaal om een volledig geborsteld stalen band gevraagd.

1 like