Horlogessite.nl

Heeft iemand van het forum al eens iets besteld bij
http://www.horlogessite.nl/] [u]Horlogessite.NL[/u
?

Als ik de site mag geloven en de reacties is het allemaal Hosanna, maar bij mijn bestelling lijkt er toch een hoop niet te gaan zoals voorgespiegeld. Zo kreeg ik geen link naar iDeal of PayPal en gaat men er bij de bestelling vanuit dat er per bank vooruitbetaald wordt, geen mogelijkheid om verpakking te kiezen wat zou moeten, pagina met Algemene Voorwaarden is leeg en niks per e-mail na de bestelling…
Erg vreemd! Het is nu weekend en ze zijn in de fysieke winkel op maandag ook nog eens gesloten, dus zie ik ervan komen dat het horloge helemaal niet geleverd wordt conform wat er op de website wordt beloofd “Vandaag besteld, morgen in huis (werkdagen)”. Dat zou inhouden dat ze hem maandag moeten versturen.

Nou ja, heb nog niks betaald, en als ik maandag niks hoor dan houden ze hem maar. Als zij zich niet aan hun beloftes houden, voel ik mij ook niet gebonden aan een “overeenkomst”.

http://www.horlogessite.nl/algemene-voorwaarden

Bij mij staat er dan wel wat.

Hee, bedankt. Op mijn iPad heb ik daar nu ook tekst. Vreemd. Zo nog eens proberen op mijn computer, zowel met Firefox als Internet Explorer. Ik gebruik standaard de laatste versie van Firefox, en dat heeft me eigenlijk nog nooit een enkel probleem opgeleverd…en ik koop zowat alles online, behalve mijn dagelijkse boodschappen (oh ja: ik ken Albert, waar je dat ook nog zou kunnen.maar zo af en toe een fysieke winkel bezoeken heeft ook wel wat nostalgisch)

Update: heel vreemd. Nu krijg ik ineens weer wel de Algemene Voorwaarden op mijn scherm, ook in Firefox. Alsof er een server gereset is bij Horlogessite.NL.

Hoe dan ook: ik heb er geen vertrouwen meer in, en heb de overeenkomst ontbonden. Omdat ik nu nog steeds geen e-mail heb gekregen met daarin de aankoopgegevens, kan dat “…Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, [u]kan de consument de overeenkomst ontbinden[/u]…”

Ik heb dit nog nooit meegemaakt (gelukkig). Het wekt bij mij weinig vertrouwen in elk geval.

WilSeiko Schreef:

Update: heel vreemd. Nu krijg ik ineens weer wel
de Algemene Voorwaarden op mijn scherm, ook in
Firefox. Alsof er een server gereset is bij
Horlogessite.NL.

Hoe dan ook: ik heb er geen vertrouwen meer in, en
heb de overeenkomst ontbonden. Omdat ik nu nog
steeds geen e-mail heb gekregen met daarin de
aankoopgegevens, kan dat “…Indien de consument
het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard,
bevestigt de ondernemer onverwijld langs
elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding
van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze
aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd,
kan de consument de overeenkomst ontbinden…”

Ik heb dit nog nooit meegemaakt (gelukkig). Het
wekt bij mij weinig vertrouwen in elk geval.

===========

Ik koop bij voorkeur OFF-line… :slight_smile:

Men reageert wel snel op e-mails etc. Ik kreeg vanmorgen al snel een telefoontje van de eigenaar. Het ontbinden van de koop was geen enkel probleem. Hij zal nagaan wat er nu precies verkeerd is gegaan. Ik heb daartoe mijn screenprints aan hem opgestuurd.
Is voor een site ook lastig als de software / hardware het eens laat afweten.

In elk geval wil ik het in de toekomst nog weleens proberen bij Horlogessite.nl