Voor een vriend van mij (klinkt gelijk al als een slecht verhaal) die nogal digibeet is, ben ik op zoek naar een Rolex Submariner, GMT of Yachtmaster. Welke uitvoering Batman, Pepsi bezel of wat dan ook doet er niet echt heel veel toe, als maar een recente uitvoering is (max. 10 jaar) in goede staat.
Natuurlijk is dat zoeken naar een speld in een hooiberg en voor prijzen grof boven de listprijs is ook geen probleem, maar dat is nu juist niet de bedoeling. Bij Schaap&Citroen werd hij letterlijk te lang aan het lijntje gehouden, dus vandaar wil ik het voor hem hier proberen.
Nu werd er vandaag eentje vlotjes verkocht hier op het forum VERKOCHT TK of TR Rolex yachtmaster 126622 blauw , voordat ik mijn bericht verzonden had was het al te laat. Maar zoiets is dus een voorbeeld van wat er gezocht wordt.
Mocht je wat weten, geef een reactie hieronder of stuur een PB. De vraag is vast ook al 100x gesteld, maar wat vinden jullie nu goede dealers. Zelf heb ik mijn Rolex zo’n 10 jaar geleden al verkocht en daarna nooit meer op zoek geweest naar een andere dus ik ben ook een leek geworden op dit gebied.
Kort gezegd:
Rolex Sub of Yachtmaster
Maximaal 10 jaar oud
Goede staat
Schappelijke prijs die aan beide kanten evenveel pijn doet.