Ibink in Alkmaar

Ben laatst geweest bij Ibink in Alkmaar om te vragen hoeveel een stalen band zou kosten voor mijn Breitling Super Avenger.

Na de koele ontvangst ging ik zitten en legde uit wat ik graag wilde weten. Ik had mijn Breitling mee genomen in een stoffen zakje. Ik had nl. mijn IWC om die dag.

De verkoper (naar ik meen de eigenaar) pakte mijn Breitling op en liep er mee (zonder ook maar iets aan mij te vragen) naar het magazijn achter in de zaak. Vanaf mijn plaats in de zaak kon ik horen dat hij naar Breitling belde om het serienummer te checken. Misschien normaal, maar niet zonder mijn toestemming iets pakken!

Vervolgens deelde hij mij mee dat de prijs € 370 zou worden, maar dat ik daarnaast € 25 zou moeten betalen om het bandje er aan te laten zetten. Toen ik vriendelijk vroeg of die € 25 misschien achterwege kon blijven, deelde hij me mede dat hij het druk genoeg heeft en graag met de volgende klant verder wilde gaan (letterlijk…)

Ik ben maar weg gegaan en heb de band gekocht bij Santos in Haarlem. Die rekende niet € 25! Hij vroeg er niet eens om! (tu)

Dus voor mij geen Ibink in Alkmaar!!!

Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt John is normaal altijd erg correct en vriendelijk

Beste Richard,

Niet erg netjes afgehandeld, hij zal wel een slechte dag hebben gehad
Ik persoonlijk ken hem als een correcte en vriendelijke man.

Mvg Rogier