Iemand ervaring met Montredo?

Heeft iemand hier ervaring met Montredo uit Duitsland (http://www.montredo.com/)?

Ik zie dat ze vrij scherpe prijzen hanteren maar kan er verder niet heel veel over vinden.

Montredo draadje op Uhrforum, geeft wel wat inzicht.

https://uhrforum.de/neues-start-up-montredo-com-habt-ihr-schon-erfahrungen-gemacht-t136395

1 like

Dat ziet er helaas niet goed uit :frowning:

Ik zou ook wel graag willen weten of er hier op HF iemand goede of slechte ervaringen heeft met Montredo. Heeft er wel eens iemand hier iets bij Montredo gekocht. Hun prijzen zijn inderdaad scherp.

Nog een keer onder de aandacht. Hebben er meer hier op dit forum ervaring met montredo?

Het draadje op urhforum dateert van 2013 en gaat meer over de kortingsbon dan over ander dingen

Ik heb destijds besloten om de gok niet te nemen en heb mijn horloge toen elders gekocht.

De “gebruikers ervaringen” (Testimonials) zijn allemaal veel te gelikt en zijn duidelijk niet van de kopers zelf.

Nou ik schop dit draadje de lucht in!

Afgelopen donderdag een Omega Speedmaster advertentie gezien van Montredo op Chrono24. Afgelopen vrijdag een offerte opgevraagd via chrono24 bij Montredo voor de speedmaster. Hierop een antwoord gekregen met een passende offerte. Hierbij staat via chrono24 aangegeven dat de offerte 3 dagen geldig is. Na nog wat vragen heb ik de knoop doorgehakt en op dezelfde dag nog betaald.

So far so good. Weekend ging eroverheen en gisteren netjes van een andere medewerker een bericht gehad dat de bestelling bij hun binnen was en dat ze er verder mee aan de slag gaan. So far so good.

Tot vandaag. Een mail van een medewerker dat ze het horloge niet gaan leveren voor de offerte prijs, want dit was maar 1 horloge. En die was al weg via hun website (volgens hun). En of ik even 300,- euro meer wil betalen. Op chrono24 is de advertentie nog steeds actief.

Heb ze al gemeld dat ze een leveringsverplichting hebben, en dat ze alle tijd hebben gehad om eerder de melding te doen dat de offerte niet voldaan kon worden. Nu zijn we bijna 5 dagen verder en komen ze nu pas met de melding.

Ik kreeg hierop een nieuwe mail, met daarin aangegeven dat het horloge een pre-owned versie was. Met andere woorden de advertentie is ook nog eens misleidend geweest als dat zo zou zijn. Heb Montredo erop gewezen dat ze zich dan ook schuldig maken aan misleidende advertenties. En tevens dat ik niet meer door een customer service persoon geholpen wil worden maar door een van de managers.

Je raadt het al, heb geen gehoor gekregen. Elke vorm van communicatie blijft uit. Ben blij dat ik via chrono24 een trusted checkout heb gedaan, en wel mijn geld terug krijg. Heb daarnaast Chrono24 ingelicht over dit voorval, maar zij doen er weinig aan behalve dan geld terug storten. Heb ze dan ook gemeld dat ze door deze houding dergelijke praktijken in stand houden.

Al met al concluderend is dat je VER van Montredo moet wegblijven! Dus wegblijven bij www.montredo.com, of als aanbieder op Chrono24 als Montredo Gmbh

1 like

Ik heb mijn Hamilton bij Montredo gekocht.

Horloge kwam destijds zeer vlot aan, garantiekaart kwam in een aparte zending, wat ze me ook vantevoren hadden gemeld. Alles liep gewoon netjes: antwoord op mails, betaling en levering waren gewoon OK.

Ik heb geen moeite met die mensen, maar mijn ervaring is van Februari 2016, dus da’s een tijd geleden. Ik weet niet of de site sindsdien achteruit is gegaan, maar vond het wel zo eerlijk om mijn ervaring te delen.