Ik hou wel van opvallende kleuren. Wie heeft er nog meer die voorliefde? Laat eens zien wat voor moois je hebt....

:smile:goed topic, ben nogal van popart geweest en heb er nog een paar.
Komt ie:

6 likes

lekker hapje en mooie kleurtjes

4 likes

Yes, van Ebay. De verkoper waar ik 'm van heb verkoopt hem niet meer zie ik, maar als je zoekt op engineer bracelet of lumpy bracelet zou je genieg resultaten moeten vinden.

1 like

En dan openen met een zilver/champagne sunburst? Dat lijkt mij vrij gangbaar. :slight_smile:

Ik heb twee horloges in een kleur die ik als niet gangbaar zou beschouwen, maar die op foto’s bijna niet vast te leggen is. De eerste is m’n limited emaille Seiko. Dat ding lijkt overal donkerblauw tot aan zwart toe, maar in werkelijkheid hangt er een paarse zweem overheen.

De tweede is een Grand Seiko met een wijzerplaat die ook overal blauw tot zwart lijkt te zijn (afhankelijk van licht) maar onder sommige omstandigheden z’n natuurlijke turquoise staat laat zien.


Dan is er nog de azuurblauwe Squale die ook flirt met “niet gangbaarheid”.

Ik weet niet of groen en bruin als niet gangbaar worden gezien, maar ik heb nog een olijfgroene Seiko en een roodbruine Archimede in de aanbieding. Die kom je hier toch ook niet iedere dag tegen.


Tot slot heb ik nog nooit een horloge gezien in exact de kleurstelling die deze HFLE Pellikaan heeft:

Mogen we dit als niet gangbaar zien?

Tot slot nog deze. Ik weet niet of hij grijs, blauw, grijsblauw, groenblauw of grijsgoen is. Zo’n wijzerplaat heb ik ook nog nooit op de viool horen spelen:



Blauw en grijsblauw zijn misschien gangbaarder, maar allemaal tegelijkertijd met een zweem van groen is in mijn ogen ook wat minder gangbaar.

12 likes

Wat was dat nou met die mieren?:wink:

1 like

Thanks kerel!

1 like

2 likes

Lekker voor de zomer… Geen idee of deze blijft hangen (denk het niet), maar fris is deze Seiko wel.

11 likes

Is grijs een kleur?? In ieder geval niet heel gangbaar toch?

1 like

Vandaag deze opvallende kleur:

13 likes

Smooi!

3 likes

Gisteren gearriveerd: DS PH500M
Kek kleurtje
Ring niet goed uitgelijnd
Komt goed

16 likes

10 likes

4 likes

Wat een mooie collectie! :ok_hand:t3:

2 likes

8 likes

Dank je wel. Ik heb er nu 22, dus dit is een derde van de verzameling. Ik gooi er nog even een groene in, en eentje met een blauw-oranje GMT bezel waarvan ik de tinten nog nooit zo in die combinatie op een ander horloge heb gezien.


7 likes

Leuke combinatie, zie je niet vaak.

1 like

Ik moet zeggen, ik kan ook wel wat kleur gebruiken in de collectie. Dank voor alle inspiraties.

1 like