Ik zoek een horloge voor mijn trouwerij, met een klein budget!

Hallo allemaal,

Ik ga trouwen en hiervoor zoek ik een stijlvol horloge ,ik wil een horloge met een zwarte leren band, maar welk horloge is nou leuk om te dragen op mijn trouwerij, ik zie het namelijk niet zitten om met een Seiko Monster te trouwen.

Ik wilde een poos geleden een horloge kopen die vele van jullie ook hebben maar ik weet de naam niet meer(ja ben een oud bezoeker) het gaat om een horloge waarvan iedereen zei hoe kunnen ze het horloge voor die centen maken, je kreeg er volgens mij 2 bandjes bij en hij werd geleverd in een luxe doos, hij werd verkocht op een engelse site, en volgens mij hebben jullie er ook een inkoop actie voor gedaan, aan jullie de vraag welk horloge was dit, de prijs was rond de 100 pond en ik vond hem geweldig mooi!

Bedankt alvast,Mvg FLoris.

Geweldig even kijken of hij nog te koop is, bedankt voor de snelle reactie !!!

Als iemand zijn Christopher Ward horloge verkoopt dan wil ik hem graag(denk wel aan mijn budget)ik wil hem voor 5 december want dan trouwen wij, dus wie wil hem kwijt ?

Het gaat dus om die bekende waar geloof ik 2 inkoop actie’s voor zijn geweest.

Jij krijgt leuke cadeaus van St Klaas :smiley:

Trouwen met een Monster vind ik opzich wel stijl hebben, maar misschien is sometimeago.com ook leuk om te kijken voor een vintage? (mocht de Christopher ward niet lukken)

Ik heb geen passend horloge voor je…maar mag ik je alvast geluk wensen voor 5 december (tu)

Hartelijk bedankt voor voor jullie gelukswensen, ik krijg inderdaad een mooi cadeau van de sint!

Gefeliciteerd met je trouwen!

Hallo ik heb met Chris gemailt, hij heeft de orginele niet meer hij heeft wel de C5SST, wat vinden jullie van dit model, ik vind de zwarte C5SKK ook wel wat hebben,is er mischien iemand die deze modellen heeft,en hoe zijn ze in het echt?

Je zou het eens op het Christopher Ward forum van Hans (Highstreet) kunnen vragen: http://christopherward.nl.eu.org/ ?

De wijzerplaat van de C5SWT heeft een creme-kleur, de C5SST heeft een zilvergrijze tint; bij de creme-kleur vind ik de bijgeleverde band mooi, bij de zilvergrijze zou ik een zwarte band prefereren (die kan Chris overigens gewoon leveren).
En de C5SKK die helemaal zwart is, ik wat ingetogener, maar wel gedistingeerd, kan dus ook bij een bruiloft, het ligt er een beetje aan wat jij qua kleding draagt natuurlijk.

Ik ga voor de C5SST ik heb er extra een zwarte band bij besteld en ik krijg er een witte bij van chris voor de bruiloft, ik hoop dat ik hem snel in huis heb en dan volgen er natuurlijk foto’s !

ik heb nog nooit voor sint een vrouw gekregen ik krijg met sint altijd kleren

het enige wat ik niet goed gedaan heb is dat ik het kado al voor 5 december heb uitgepakt (:P)

FlorisW Schreef:

het enige wat ik niet goed gedaan heb is dat ik
het kado al voor 5 december heb uitgepakt

tja we zijn net kleine kinderen we kunnen maar niet wachten ,hoop dat je een fijne dag mag hebben
gr pajero