Ik zoek een zomer(s) horloge, suggesties welkom.

Zo’n Tag heuer kan je ook vinden binnen budget.

3 likes

Lekker kek kleurtje, kost 300,-. Is licht, want van titanium en weliswaar een quartz maar dat zie je niet. Geen secondewijzer namelijk. En de chronograaf is zwevend.
200m waterdicht en allerlei leuke strap opties. Gemakkelijk wisselen van bandjes door de lugholes. En een full lume wijzerplaat.
Boldr



7 likes

Leuke suggestie! Ik zat toevallig net bij Serious Watches naar BOLR te kijken, maar deze zag ik er niet tussen staan.

1 like

Gewoon zelf maken!

Ik heb gewoon direct bij hen gekocht. Geen invoerkosten betaald, of andere heffingen. Weet niet of dat standaard is.

1 like

Oris nog niet genoemd? De 65 is het perfecte horloge!

40mm diameter (niet de 42mm nemen dus), die heeft 48mm lug to lug en 100m WR.

Je hebt allerlei uitvoeringen met brons en kleur en de tropic rubber strap is fantastisch comfortabel! Vorige zomer had ik de Deauville blauwe.

Staat momenteel een Deauville te koop bij @vierport pangehorloges.nl voor iets meer dan duizend euro. En anders zijn hier wel geregeld 65’s voor een redelijk bedrag te vinden.

Of misschien mijn Chronoris, die heeft een interne bezel en ook wat kleur? :innocent: #schaamtelozeplug

4 likes

Interessant topic! Ben naar ruwweg hetzelfde op zoek dus lees mee met de vele suggesties :slight_smile:

1 like

Voor wat betreft je eerste suggestie: Er is een Khaki Field 40mm variant met nog een rood accent op de wijzerplaat, voor net een extra beetje couleur.
En daarnaast van heel lichte zeden als het op banden aankomt;)


(Met deze foto wel meteen een van de weinige nadeeltjes te pakken: matige ontspiegeling)

2 likes

Ik ben heel gek met mijn Vandaag Tiefsee.
41,5 mm breed. 48 mm hoog en 12,3 mm hoog en ruim binnen budget.
Verder vind ik het een voordeel dat je ze niet veel ziet.

Meer info op www.vandaag.de (heb geen aandelen)

Op de onderste foto klopt de kleur het best.

2 likes

:white_check_mark:

:white_check_mark:

:white_check_mark:

:white_check_mark:

:white_check_mark:

Frans?

:white_check_mark:

:white_check_mark:

6 likes

Wel ietsje boven budget …


Wilde deze ook noemen maar zag dat ie net over de €1000 gaat. Zowel in oranje als groen fantastisch!

1 like

Zeker goede suggestie, ben benieuwd wanneer ze de problemen hebben opgelost waardoor die tijdelijk teruggeroepen was. Zoals het altijd gaat, kruipt het budget steeds maar weer een beetje omhoog. De Aquascaphe GMT heeft al een tijdje mijn interesse, wie weet, misschien toch nog even (?) wachten.

Yema bandje van staal zijn van zeer matige kwaliteit.

Wat is er precies matig aan kwaliteit aan?

Goed te horen dat je verder tevreden bent over je Superman. Ik val als een blok voor de Heritage Blue!

Ik dacht dat ie gewoon uitverkocht was :upside_down_face: maar heb het niet gevolgd.

Hij is nu weer on stock dus zou het wel weten!

Dat is toevallig, er staat er eentje in het blauw! :wink::see_no_evil:

1 like

Ik durf het één van m’n favoriete horloges te noemen, en wat uniek is voor mij, juist op het rubber.

Baltic had de tijdzones verkeerd op het achterdeksel gegraveerd. Dat was een cosmetische misprint. Dat was bij de eerste tweehonderd horloges het geval en is opgelost.

Mijn horloge heeft helaas de juiste wereldkaart. Jammer, ik vind misprints leuk.

2 likes

Ah, en nu gewoon wachten op nieuwe productie run omdat ‘ie is uitverkocht? Dank voor de toelichting!

2 likes

Yup, over twee weken dus weer in de schappen.

2 likes

Nu in het blauwe deel:

1 like