Il Nautilus uit Italie Riccione

Hallo Allen,

Iemand enige ervaring met on-line kopen bij Il Nautilus uit Riccione Italie?

Kees

Hoi Kees,

Allereerst welkom op dit leerzame forum :wink:
Ik heb zelf ooit, na een horloge te hebben gezien op Chrono24, een mail naar ze gestuurd.
Ik kreeg hier keurig antwoord op met hun bankrekening erbij vermeld, waar het bedrag op kon worden gestort.
Dit bedrag was echter onduidelijk vwb de verzendkosten dus heb ik een mail gestuurd met de vraag om aanvullende info.
Hier heb ik nooit meer wat op gehoord dus…
Ik zeg niet dat ze onbetrouwbaar zijn, maar ik vind het niet netjes.
Zeker niet omdat ik nog een derde mail heb gestuurd met de vraag of de tweede mail was aangekomen.

ok , dank je. Ik heb de send-the-money mail ook ontvagnen , maar vraag nu om de papieren als pdf. Ik wacth het even af.

gr
Kees

Jazeker, een negatieve. Dure klok gekocht via chrono24, te koop onder kopje nieuw. Eenmaal thuis ontvangen bleek het een occasion te zijn met twee pitten in de bezel. Tevens rotor kapot. Is opgestuurd met gewone post met door verkoper aparte verzekering. Ben nu nog bezig met afhandelen schade via hun verzekeraar (ondanks occasion nog wel aantrekkelijk). Erg moeizaam, eigenaar spreekt schrijft nauwelijks Engels.Volgens dealer in NL gebeurd dit veel vaker bij mn Italiaanse verkopers. Ik doe dit iig nooit meer. Eerdere ervaringen met USA en Duitsland altijd zonder problemen geweest.

Ik doe NIETS met Italie… (per post!)… eerst zien. Er staat daar zoveel te koop als je op chrono kijkt, maar mijn advies is wegblijven! (of lekker ophalen, Firenze is mooi!)