In de verkoop buiten het forum

Weer beschikbaar voor de verkoop.

Deze prachtige nog nieuwe Bruno Söhnle Pesaro II gaat helaas in de verkoop. Reden: simpelweg omdat hij geen draagtijd krijgt, wegens teveel horloges in de collectie.

Ik kocht dit horloge zes maanden geleden nieuw bij Juwelier Tausch in Kampen, die dealer van het Duitse horlogehuis Uhrenatelier Bruno Söhnle uit Glashütte is. Sindsdien alleen maar om gedaan om foto’s voor het forum te maken. Verder niet gedragen.
Het horloge verkeert daarom absoluut in nieuwstaat en heeft geen (zichtbare) gebruikssporen.

De winkelprijs van dit horloge is 660 Euro (aankoopbon aanwezig) en voor dat geld levert Bruno Söhnle hier een mooi voorbeeld van Duitse kwaliteit uit Glashütte. Het gaat hier om een werkelijk prachtig en chique horloge. Absoluut een opvallende verschijning aan de pols met o.a. de aparte retrograde dag aanduiding en de mooie guilloche wijzerplaat met reliëf.

Ik vraag slechts 475 Euro voor dit nog nieuwe prachtige horloge, dat komt als complete set met alles erop en eraan, aankoopbon en nog anderhalf jaar internationale Bruno Söhnle fabrieksgarantie.

Het rijtje:

Merk & model: Bruno Söhnle Pesaro II (ref. 17-63073-247)
Leeftijd: 7 december 2019 (dus nog volop in de fabrieksgarantie)
Uurwerk: door Bruno Söhnle verfraaide Ronda 7004P Quartz uurwerk
Diameter: 43 mm (zonder de kroon gemeten)
Dikte: 13,65 mm
Bandaanzet: 22 mm
Kast: stainless steel in combinatie met verguld rosé goud
Band: rundlederen kwaliteitsband met alligator print en BS vouwsluiting
Glas: saffierglas aan de binnenzijde ontspiegeld
Wijzerplaat: prachtige guilloche wijzerplaat met o.a. retrograde dag aanduiding in reliëf en opgelegde indices in rosé goud verguld
Waterdicht: 100 meter (het horloge heeft daarom een schroefkroon)
Set: de complete ‘full set’ met dozen, papieren, aankoopbon en nog anderhalf jaar fabrieksgarantie
Staat: nieuwstaat, geen gebruikssporen!

Levering: gezien de Corona crisis heeft verzenden de zeer sterke voorkeur. Uiteraard op mijn kosten in dit geval.

Vraagprijs: 475 Euro, inclusief aangetekend verzenden via Post.nl.

Momenteel niet geïnteresseerd in ruil of inruil. Wel sta ik uiteraard open voor een redelijk en eerlijk bod.

Hierna een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag)

Dank voor het kijken! :blush:

En een foto aan mijn pols van 20,5 cm omtrek.

5 likes

UP! :point_up_2: Een mooie bestemming voor jouw vakantiegeld; verwen jezelf met deze mooie klok. Voor de verlaagde vakantieprijs van slechts 450 Euro. :slightly_smiling_face:

1 like