In het weekend géén Applewatch!

Goedemorgen :sunny:

Mijn naam is Rudolf en ik vind jullie forum een walhalla om alles over échte horloges te lezen!
Echt?
Já, want door de week draag ik naar m’n werk mijn AppleWatch, handig om in de auto en op het werk berichtjes te ontvangen.
In het weekend draag ik mijn geliefde Zwitserse uurwerken!
Van jongs af aan ben ik al gek op horloges en vele merken passeerden mijn pols; Timex, Diesel, Tissot, Seiko en Tag Heuer.
Van dat laatste merk heb ik in het begin van zijn Race carrière enkele TH Max Verstappen horloges gehad, en met succes weer verkocht.
Daarna volgde een fraaie TH Carrera 16 in blauw, een kleur welke mij enorm aantrekt in horloges :cyclone:
Deze heb ik verkocht, en toen volgde een horloge welk al lang op mijn verlanglijstje stond, de TH Monaco met een gave stalen band!
Stilletjes droom ik van een Rolex, niet elk model, maar een Submariner, of Milgauss of Hey een GMT-master…
Máár onlangs ben ik trotse bezitter geworden van de zeer :blue_heart: Tudor BlackBay 58 !
Wordt ongetwijfeld vervolgd én Time is Money!

22 likes

Welkom! :+1:t2:

1 like

Van harte welkom hier! :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Welkom op HF! Benieuwd na wat foto’s van je collectie.

1 like

Welkom

Oef, met mooie Zwitserse uurwerken beschikbaar toch vaak een AW dragen. Ik doe dat niet hooor…

1 like

Welkom!

Welkom op ons onvolprezen forum Rudolf.
Veel inspiratie en leesplezier toegewenst.

Welkom!
Zoals je misschien gemerkt hebt zijn we hier nogal visueel ingesteld dus kom op met de foto’s van je prachtige BB! :star_struck:

Welkom Rudolf! Foto’s zijn welkom!

Als dit jouw slogan is, had je dan geen Smurf Submariner moeten dragen? Of lanterfant je teveel?

Ik denk aan een 116659SABR.

5 likes

Welkom hier bij HF !
Ja foto’s vinden we leuk.

1 like

Welkom Rudolf!

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Jaa, vroeg me af of ik ze via de iPad kan uploaden ?

Je hebt gelijk, ik ben er nog steeds naar op zoek :sweat_smile:

1 like

Volgende stap is om die apple watch door de week ook in de hoek te smijten

2 likes

Kan ik me goed voorstellen, zo verheug ik mij wél op het weekend :sunny:

welkom

1 like