Inbraak

Hallo,

Ik weet dat ik hier een tijd niet heb gepost en dat er enige rivaliteit is geweest tussen de Nederlandse horlogefora. Maar diegenen die er vanaf die tijd bij waren zullen dan ook weten dat ik hier nooit deel aan heb genomen. Uiteindelijk heb ik voor een ander forum gekozen, ik heb natuurlijk ook maar beperkte tijd omhanden.

Het wil niet zeggen dat ik hier niet regelmatig lees. Zeker de berichten van Freddy lees ik met veel genoegen. Ik ben al een keer bij hem langsgeweest en dat was meer dan aangenaam!

Deze inleiding geef ik alleen voor mensen die mij verder niet kennen, en om aan te geven dat ik hier niet slechts nu kom omdat het míj uitkomt.

Er is vanmiddag bij mij ingebroken. Erg veel schade eerlijk gezegd, naast laptop, mijn D70s met lenzen, veel kleding is ook mijn Stowa DZVL Ltd. 2006 gestolen. Ik wilde het toch graag posten hier, wellicht dat mensen hem ergens voorbij zien komen. Er zijn er maar 5 gemaakt en ik ken alle andere eigenaren: die verkopen hem niet. Mochten jullie dit horloge tegenkomen, dan is hij 100% van mij.

Ik zou het erg waarderen als iemand hem tegenkomt, diegene het aan mij zou melden!

Erg rot, Wouter.

Ik had het vanavond net gelezen op het andere forum, ook wij / ik doen dat wel eens

Neemt niet weg dat dit een erg nare situatie is, sterkte ermee.

Mocht de Stowa gespot worden, vroeg of laat, krijg je post.

Erg vervelend te lezen.

Hopelijk lopen ze tegen de lamp!

Sterkte

Dat is wel rot zeg. Maar goed, misschien maar beter ook dat het deze is, want net wat je zegt, er zijn er maar 5 van gemaakt. Dus mócht ie ergens opduiken si de boef er meteen bij!

Ik houd het voor je ind gaten en laat het weten als ik iets tegenkom.

Wouter Schreef:

Ik weet dat ik hier een tijd niet heb gepost en
dat er enige rivaliteit is geweest tussen de
Nederlandse horlogefora.

Geweest is het juiste woord, dat is “water under the bridge”.

Maar wat veel belangrijker is, wat rot voor je! Laat even weten waaraan we de DZVL limited kunnen herkennen Wouter, wat is het afwijkende aan deze Stowa? En heb je een foto van wat dichter bij, desnoods van een van de andere limited eigenaren? Misschien ook van de achterkant?

Op z’n plat Hollands gezegd: Dit is goed klote!!
Ik vind het erg als mensen niet met hun poten van andermans spullen kunnen afblijven! Walgelijk!

Verder wil ik toch even waarschuwen dat sommige dieven ook dit forum lezen. Indien er dan tekst en uitleg gegeven wordt over de bijzonderheid van een horloge, geef je de dieven wel De Sleutel in handen waar ze op moeten letten. Wees er voorzichtig mee!!!

Ik hoop van ganze harte dat de dief in de kraag gegrepen wordt en dat jij je horloge terug krijgt!

Door middel van 3 linkjes naar het concurrerende forum, met volop foto’s:

http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3085

http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1862

http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1840

javadca, ben het deels met je eens, maar op het ‘andere’ forum :wink: is er zóveel over te vinden…

Ik kreeg verder door dat het in dit geval dus gaat om nr 3/5 en heeft als bijzonderheid dat er geen zchtbodem maar een stalen bodem in zit met ouderwetse gravering en het een handopwinder is ipv een automaat.

Ik wist niet dat er op het andere forum er al zoveel over te vinden was. In dat geval heb jij volkomen gelijk acour_jeroen.