Indus deluxe horloge

Hallo,

Ik heb pas geleden me zolder opgeruimd en kwam in een doos nog een Indus Deluxe horloge tegen.
Nu weet ik totaal niks van het merk Indus af maar vond het een erg mooi horloge om te zien en vroeg me af of deze horloges nog wat waard zouden zijn.
Op de voorkant van het horloge staat het volgende vermeld

-Rubis incabloc 0
-48 Swiss
-Indus deluxe

Op de achterkant staan de volgende gegevens vermeld

-Sicherheits-Verschluss 1921 _ 1961
-RW 7/1
-Rolled gold double-plaque or L

Aangezien ik nieuw op dit forum ben weet ik helaas niet hoe ik foto`s erbij moet plaatsen voor meer duidelijkheid van het horloge.

Als je een foto maakt met je gsm en je drukt op ‘reageer’ dan kun je rechtsonder op ‘upload’ klikken en een foto uit je galerij kiezen

Hallo Igor,

Hij wil helaas ook niks via mijn telefoon uploaden als ik erop klik,
is er eventueel nog een andere mogelijk?
Ik heb namelijk geen social media of dergelijke.

Groetjes

Denk dat dat is omdat je nieuw bent.
Richtlijnen al gelezen ? Als je bepaalde dingen leest krijg je zgn. “badges”. Hierdoor kan en mag je vaak ook weer wat meer. En anders even wat meer posten en geduld hebben.

Ik heb even online een foto album aangemaakt daar staan de foto`s nu in via deze link zouden ze te zien moeten zijn.
Wel even http:// er nog voor zetten.

myalbum.com/album/h4bKgXtfRddl

Leuk klokje, lijkt mij een handopwindertje uit de jaren 50-60. De waarde van dergelijke horloges is over het algemeen niet hoog, tenzij het een bijzonder of gewild merk is. Ik schat enkele tientjes.
Gewoon zelf af en toe dragen en plezier van hebben!

De link :wink:

http://myalbum.com/album/h4bKgXtfRddl

Idd jaren '50/'60.
Denk dat je blij mag zijn met 50,-

Nee, bijna niks waard.

Afhankelijk van de emotionele waarde voor je zou ik hem gewoon dragen.

Overigens, WELKOM.

1 like

Als het glas onbeschadigd was :wink:

1 like

Polijstbeurtje en het glaasje is weer piekfijn. :smile:

Als er tenminste geen barsten in zitten, de foto’s zijn niet erg duidelijk. :grimacing:

Hopen dat het plexi is dan :wink:

Inderdaad, anders maak je weinig kans. :smile:

Maar een vintage met een bol glaasje waar zoveel krassen op zitten? 99.9% kans dat het plexi is. :sunglasses:

Bedankt voor de reacties.
Het is mij duidelijk allemaal, wordt dit forum automatisch gesloten?
Kan nergens vinden hoe ik dit topic kan sluiten

Topic mag gewoon open blijven.
Alleen moderatoren kunnen topics sluiten maar dat wordt alleen gedaan bij verkooptopics of topics die compleet ontsporen.

Nog plannen met het horloge, of gaat hij gewoon weer de doos in? :sunglasses:

Ik hou het horloge nog even in mijn bezit misschien kan ik er iemand nog gelukkig mee maken, het heeft geen emotionele waarde of iets dergelijks verder voor mij, en in de doos laten liggen vind ik ook zonde.

1 like