Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Lijkt op iets duurders en kost haast niks…
Thats all.

Spreek voor jezelf. Ik wil dit horloge graag omdat ik hem mooi vind en ik er zorgeloos mee op vakantie kan (inclusief zwemmen en wildwaterbaan :stuck_out_tongue_winking_eye:). Waarom zou je in vredesnaam een horloge kopen in de hoop dat andere mensen denken dat het iets duurders is? :thinking:

7 likes

Heh ? Daaraan ontleend Invicta toch zijn hele bestaansrecht :joy:

3 likes

Hartstikke leuke actie en ik hoop dat alle inschrijvers later veel plezier zullen hebben van hun Invicta.

Laat het plezier niet bederven door die zure reacties. :face_vomiting:

10 likes

Of dat nu waar is of niet: ik stoor me er niet aan. Ik koop horloges die ik mooi vind. Of het nu een Panerai, een Rolex, een Grand Seiko of een Invicta is. Bij voorbaat horloges uitsluiten op basis van merk doe ik niet (meer) aan. Toen ik net met de hobby begon had ik wel die neiging, maar dat heb ik gelukkig los kunnen laten. De hobby is zo veel leuker.

22 likes

Ik stoor mij daar wel aan maar als een ander dat niet doet dan even goede vrienden.

Gezien de aantallen zou ik gaan voor 25% korting…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Eens

Op de list of op de market prijs :grimacing:

1 like

Mits iedereen zijn voorgenomen koop door laat gaan. Na definitieve prijs toch maar een aanbetaling doen ?

2 likes

Zodat je kan zeggen hahaha gefopt hij kost geen drol! Wat boeit dat nou? Iemand die geen verstand van horloges heft slaat vaak stijl achterover als ik de prijzen noem van high end modellen. Zij zouden er een paar tientjes voor geven. Mijn enige zonde is mijn gouden Invicta. Is gewoon een leuk ding. Past ook bij iedere verzameling hoor. Iedereen beleeft zijn hobby op zijn of haar manier. Leven en laten leven.

9 likes

Leuk ding, leuke prijs, leuke actie.

Laat iedereen nu toch es gewoon doen joh.

9 likes

Goed plan

Dit dus :+1:

1 like

Waar ben ik / zijn we aan begonnen? :hushed:
Het gaat over een horloge, in dit geval het kopen van een horloge samen met gelijkgestemden.:roll_eyes:

Zullen we ons daarop richten in dit topic? :kissing_heart:

15 likes

Hear, hear…

Ik lees voorlopig af en toe gezellig mee. heb niet veel met Invicta, maar dit model is gewoon leuk.

2 likes

Heb me gisteravond ook op de lijst bijgeschreven omdat ik een speciale reden heb om juist dit horloge te bestellen.
De reden wil ik graag voor me zelf houden. Het gaat me niet eens om het merk Invicta, hoewel het een fraai mechanisch horloge is, maar deze moet (even?) in m’n verzameling. Daarbij is het uurwerk een automaat van een gerenomeerd horlogemerk, dus hoort het hier gewoon thuis op het forum👍🏻.

22 likes

Potverdorie Hans, wat is dit nu weer voor een cliffhanger! :face_with_raised_eyebrow:

8 likes

64 mrharley

1 like

Kunnen wij het forumlid dat verantwoordelijk is voor het Horloge Magazine de reden niet uit hem laten interviewen? :thinking:

4 likes