Interessante artikelen in de media prikbord met reviews?

Zouden jullie het beter vinden om het “Interessante artikelen in de media” prikbord te veranderen in “Interessante artikelen en reviews” of houden we de reviews liever hier?
Aan de ene kant is het natuurlijk leuker ze hier te houden, aan de andere kant krijg je wel een mooier overzicht (wat ze verdienen) van reviews als ze een eigen prikbord hebben. Je raakt ze niet zo snel kwijt omdat ze tussen de andere berichten weggedrukt worden.

Ik vind een review duidelijk iets anders dan een interessant artikel (in of uit de media), want dat kan ook over een juwelier gaan, of over een merk oid.

Reviews scheiden van het gewone prikbord vind ik beter, en ze kunnen prima gecombineerd worden met de interessante artikelen.

Ruud

op het TZ-forum (dacht ik) hebben ze een deel “classic posts” oid.
Alle berichten die de mod de moeite waard vind worden daar dan geplaatst (je kunt er niet direkt in posten)
Dit heeft wel wat voordelen volgens mij: eerst wordt de review of artikel hier in het algemene deel gepost; iedereen ziet het en mensen kunnen erop reageren (dan is het ook gelijk duidelijk of zo’n post gewaardeerd wordt of niet) en als het de moeite waard is, verhuist het naar de “classic” afdeling.
Niet alleen nuttig voor reviews of media artikelen, maar ook posts waarin veel gestelde vragen worden beantwoord (bv: “hoe vervang ik een horlogebandje”; “hoe polijst ik een horlogekastje”; “welk merk slaolie kan ik het beste gebruiken om mijn Breitling uurwerk te smeren” enz)
Klein nadeeltje is dat het wel weer meer werk voor de mod is… :smiley:
Zomaar een idee,
Paul

Ik ben het met Ruud eens…

Samenvattend, ik zal voortaan de reviews na een tijdje als ze uit zicht dreigen te raken verplaatsen naar “Interessante artikelen en reviews” (naam pas ik aan na de eerste Review. Hans :wink: ?) En posts met een inhoud die in de faq zouden handig zijn gaat na een tijdje naar faq.
Op beide kan na verhuizing niet meer worden gepost.