Interessante watchwinder op eBay

Heren,

Ik volg al enige tijd de prijzen van de watchwinders van deze verkoper. Vanmiddag een all-time-low-score: 79 dollar voor een winder voor vier horloge (2 per motor) en ruimte voor zes andere horloges. Ik zou zo mijn bescheiden verameling in het doosje kunnen opbergen ;).

Ik wou jullie dit niet onthouden omdat af en toe de vraag naar watchwinders weer boven komt. Hier de link:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5015997535&ssPageName=ADME:B:WN:US:1

Groeten Gerwin

OPM 1: de verzendkosten zijn niet zo hoog als voorgeschoteld (heb al gemaild)
OPM 2: ze werken op 110 volt, maar daar is een mouw aan te passen

Ziet er goed uit…vroeger of later is een gangreserveapparaat noodzakelijk is mij ook gebleken.

succes,
Hans Mennink

Zie dat er over 9 minuten de veiling van een zelfde type afloopt; staat nu op 49 dollar.

Ik wacht even met posten, dan geef ik straks gelijk de eindstand door.

En de eindstand is: 49 euro! Dat is toch wis en waarachtig geen kattepis! Na de vakantie maar eens serieus overwegen of ik ga meebieden. Eerst maar eens de Ltd. afwachten; als dat geen automaat is…

Gerwin

Ik vond de verzendkosten meestal wel erg hoog, maar als het is zoals jij zegt, dan ben ik wel benieuwd hoeveel je moet betalen.

Nu maar hopen dat de douane het pakket niet gaat checken, anders komen er nog wat kosten bij.

Zojuist (minuut geleden) is er weer eentje gegaan, nu voor 56 dollar. Ziet er mooi uit, moet ik zeggen. OOk maar eens in de gaten houden. :slight_smile: