Internet aanbieders

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of iemand mij meer informatie kan geven over internet aanbieders van horloges, zoals bijvoorbeeld “PrestigeTime.com”.
Dergelijke aanbieders beweren dat hun horloges echt zijn, maar zij kunnen vervolgens geen officiele garantie leveren.

Heeft iemand ervaring met een dergelijke aanbieder?

Indien de horloges wel echt zijn, dient het gegeven dat zij geen officiele garantie kunnen geven als een serieus probleem gezien te worden?

Hartelijk dank voor jullie hulp!

Groet,
Pieter

Hallo Pieter999,

Er is een zoekfunctie op dit forum. Heb het even gebruikt en gemerkt dat de site wel bekend is, maar verder weinig oplevert.
Voor dat geld mag je verwachten/hopen dat de horloges echt zijn. Wellicht dat andere formuleden dit kunnen bevestigen.
Blijkbaar zijn ze geen officiele dealer van de aangeboden horlogemerken, maar geven ze zelf twee jaar garantie. Als je daar gebruik van moet maken is het wel wat lastig dan ze aan de andere kant van de oceaan zitten.
Qua prijs weet ik niet of ze voordelig zijn, het zou kunnen door de voordelige euro/dollar koers. Vergeet echter niet dat als je een horloge buiten de EU koopt je nog invoerrechten moet betalen. En dan zou het voordeel wel eens geheel weg kunnen vallen.
Misschien ben je dan wel beter af als je hier in de buurt een horloge aanschaft, en zit je met garantie ook beter.

Groeten, Tom Vreeken.

Even terug op inpikken , ik zag een foto op een verkoop-site van een ‘Roven…’(wat wazig) tussen een hele rits andere spullen . Na wat gegoogle bleek ‘Roven Dino Swiss Watches’ wel een zeer degelijk merk te zijn. Tot ik na de koop het ding in handen kreeg , pure kitch . Ik ontgoocheld natuurlijk !! Nu heel voorzichtig geworden voor de toekomstige ‘aanbiedingen’ !!
mvgr
Michiel